Gå til innhold

Reisen mellom latter og gråt

Anbefalte innlegg

Hei,

Dere to minner meg om to stykker jeg hadde ansatt i Storbritannia.

De var egentlig bestevenner, men begynte klokken 09:00 med "hello ugly" og "good morning stupid". Etter det gikk det bare "nedover" (den ene hadde studert engelsk litteratur, den andre var fra nord London!), og rundt arbeidsdagens slutt lå Djevelen død av sjokk utenfor vinduet, englene hadde mistet vingene, Gud hadde bestemt seg for at Hun var en transseksuell lesbe, flere kai-arbeidere skar av seg ørene, og vi andre ble immune mot stort sett alt!

Klokken 09:00 neste dag begynte de på an igjen! *ler* Hver dag, hele uken.

*klem*

*gapskratter*

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

14

• Sør

8

• leenie

3

• Solsikke

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

Den ungen trenger et dressurkurs. Nå har hu pinadø blanda seg opp i sexlivet mitt også! ;-)

*Hmphfr*

Hun blander seg opp i alt! og kjefter hvis vi ikke gjør som hun sier!

da jeg ble innlagt akutt under svangerskapet, var Eric helt stressa av å manøvrere seg inn på DOL for å kunne oppdatere henne....han visste at hvis ikke så ble postkassa sprengt......

da jeg ble innlagt akutt under svangerskapet, var Eric helt stressa av å manøvrere seg inn på DOL for å kunne oppdatere henne....han visste at hvis ikke så ble postkassa sprengt......

*LOLLER*!! ....*mimrer*

Annonse

*gapskratter*

Jeg ringte en av dem i går - hadde ikke snakket med ham siden i fjor: "Hello, you bastard! How are you? I've been missing your f*cking company" osv.

Han var kjent som "The Ornamental Garden Bastard" av årsaker som nok er gått tapt i historien (hysterien).

*klem*

Gjest retvizan

*LOL*

Den skal tidlig doles osv....

:-)

Jeg ringte en av dem i går - hadde ikke snakket med ham siden i fjor: "Hello, you bastard! How are you? I've been missing your f*cking company" osv.

Han var kjent som "The Ornamental Garden Bastard" av årsaker som nok er gått tapt i historien (hysterien).

*klem*

*flire*.. så herlig :)

Gjest Liza i London

Hei,

De var egentlig bestevenner, men begynte klokken 09:00 med "hello ugly" og "good morning stupid". Etter det gikk det bare "nedover" (den ene hadde studert engelsk litteratur, den andre var fra nord London!), og rundt arbeidsdagens slutt lå Djevelen død av sjokk utenfor vinduet, englene hadde mistet vingene, Gud hadde bestemt seg for at Hun var en transseksuell lesbe, flere kai-arbeidere skar av seg ørene, og vi andre ble immune mot stort sett alt!

*klem*

*ler så jeg griner*

Herregud, så herlige dere er........dette er jo en alvorlig...uff, hva heter det.........iallfall.....det startet med at jeg skrev om Memorial service....og nå .......

Sånn var Eric også....han ville satt pris på disse englene dine Sør! Og fordi han var dypt religiøs, så ville han ha likt Guds kjønnskifte ;)

Gjest Liza i London

Hei,

*klem*

*ler så jeg griner*

Herregud, så herlige dere er........dette er jo en alvorlig...uff, hva heter det.........iallfall.....det startet med at jeg skrev om Memorial service....og nå .......

Sånn var Eric også....han ville satt pris på disse englene dine Sør! Og fordi han var dypt religiøs, så ville han ha likt Guds kjønnskifte ;)

Annonse

*ler så jeg griner*

Jeg bør også nevne at vi IKKE turde å slippe disse to ut på kundebesøk sammen! *ler bare ved tanken* Hver for seg, OK - men definitivt ikke sammen.

Dog brukte vi en av dem på leverandørene når forsendelsene var forsinket! ;-)

*klem*

Gjest retvizan

såklart... jeg er da en ekte doler!!!!!!!!!! :)

når jeg kommer tilbake fra galskapens hotell, tar vi en kamp. :))

Fight Club, bella. Internettslåssing. På spray.no ------> Fight Club, he he.

Lukseriøst galehotell forresten, internett-tilgang og greier. Det var ikke sorten av det på romma på Plaza. Jeg leita selvfølgelig overalt. :-/

Godt å høre at dagen ble som den ble.

Barna dine har jo virkelig bidratt til at den seremonien ble et fint minne både for deg, de selv og alle andre.

Lykke til med veien fremover - og vit at både jeg og mange andre her er glade for å ha deg her - i fortid, nåtid og fremtid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...