Gjest Stian Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Det morsomste jeg veit er å kjøpe en tomat,ha den i en plastpose av gjennomsiktig type,og så venter jeg til jeg blir i dårlig humør..da tar jeg frem denne posen og knæsjer tomaten helt i stykker!Kjempegøy og veldig morsomt!Da blir jeg blid igjen! 0 Siter
molli Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Man trenger ikke sitte og vente på at det dårlige humøret skal dukke opp for å gjøre det der. :-) Det hørtes sannelig morsomt ut uansett humør. Tror sannelig jeg skal kjøpe noen tomater i morgen! *he-he* 0 Siter
BettyBlue Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Hvis jeg er virkelig deprimert og alt er svart, da tar jeg en liten rosin og trykker den ned i tallerkenen sånn at jeg får masse sort under neglene mine, og jeg føler liksom at rosinen er helt drept. Da kan jeg gå og flire i dagesvis. 0 Siter
Jane Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Det der skal jeg sannelig prøve, Stian. :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Det der skal jeg sannelig prøve, Stian. :-) Gi deg nå. Du vet godt at ingenting kan måle seg med oppvasken. ;-) 0 Siter
Jane Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Gi deg nå. Du vet godt at ingenting kan måle seg med oppvasken. ;-) Jeg skal si deg en ting, retz....det er _ikke'no_ som er så ille kjedelig som oppvask....jeg blir i dårlig humør av det også. *forter meg på butikken for å kjøpe en tomat* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Jeg skal si deg en ting, retz....det er _ikke'no_ som er så ille kjedelig som oppvask....jeg blir i dårlig humør av det også. *forter meg på butikken for å kjøpe en tomat* Egentlig helt enig. Hjemme har vi oppvaskmaskin - et krav fra høvdingen da vi bygde hus, he he - men på hytta hender det titt og ofte at jeg jukser med papptallerkner. Venter på at ei glup sjel skal finne opp pappgryter. 0 Siter
Jane Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Egentlig helt enig. Hjemme har vi oppvaskmaskin - et krav fra høvdingen da vi bygde hus, he he - men på hytta hender det titt og ofte at jeg jukser med papptallerkner. Venter på at ei glup sjel skal finne opp pappgryter. Ja, pappgryter hadde vært _veldig_ kjekt. :-) 0 Siter
naiv Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Det var billig morro. Kan du garantere at jeg blir i godt humør? 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Hvis jeg er virkelig deprimert og alt er svart, da tar jeg en liten rosin og trykker den ned i tallerkenen sånn at jeg får masse sort under neglene mine, og jeg føler liksom at rosinen er helt drept. Da kan jeg gå og flire i dagesvis. n/m 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.