AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er det eneste som hjelper.. bare det å få smerten til sårene istedenfor det psykiske smerten..har egentlig lyst ta selvmord men samtidig redd. har hendt før jeg har tatt dødelige doser på medisiner og angret rett etterpå jeg er håpløs. kommer meg ikke ut av dette. en evig sirkel Anonymkode: 471ed...6d8 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ut å løp. Gå en lang lang tur. På med hodetelefoner, musikk eller en podcast. SLIT deg ut. Hugg ved. Hiv deg rundt og skrubb og vask badet, skur dusjkabinettet. Rydd sokk og undertøyskuffen. Vask ned gangen for sommeren. Bak brød. Lag middager for de kommende dagene du kan ha klar i kjøleskap. Beveg deg. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan du ringe en av hjelpetelefonene? Får du hjelp av behandler/medisiner? Anonymkode: 0aa5f...5f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Det er bare en myte at smerten overføres til sårene Anonymkode: 1eb66...c51 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.