Gå til innhold

transportstreik i varehandelen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Jorunn, lenge siden sist :-)

I og med at butikkene har vært åpne et par timer står vel hordene ved mel- og brødhyllene allerede og slåss om varene (hvis det er noe igjen). Jeg kommer IKKE til å våge meg inn i matbutikken i dag, selv om det er tomt for brød og melk. Dagen blir så uggen når hysteriske damer og frådende, gamle menn denger deg med slangeagurker og paraplyer.

Blir heller hjemme og steller hagen. Nok mat har en vel i skapet for en stund.

Det er det som er så idiotisk - at folk får panikk og tømmer butikkhyllene. Hadde alle handlet som vanlig hadde det vært nok varer i butikken til de hadde løst konflikten. *stønn*

Jeg får vel komme meg i butikken og handle, jeg skal ha familieselskap om få dager, hadde vært trist om jeg ikke fikk tak i all maten jeg trengte til det.

Det er det som er så idiotisk - at folk får panikk og tømmer butikkhyllene. Hadde alle handlet som vanlig hadde det vært nok varer i butikken til de hadde løst konflikten. *stønn*

Jeg får vel komme meg i butikken og handle, jeg skal ha familieselskap om få dager, hadde vært trist om jeg ikke fikk tak i all maten jeg trengte til det.

Den gode nyheten for alle oss som ikke får panikk er at streiken ikke rammer Coop butikkene og mange andre mindre butikkjeder :o)

Hei Jorunn, lenge siden sist :-)

I og med at butikkene har vært åpne et par timer står vel hordene ved mel- og brødhyllene allerede og slåss om varene (hvis det er noe igjen). Jeg kommer IKKE til å våge meg inn i matbutikken i dag, selv om det er tomt for brød og melk. Dagen blir så uggen når hysteriske damer og frådende, gamle menn denger deg med slangeagurker og paraplyer.

Blir heller hjemme og steller hagen. Nok mat har en vel i skapet for en stund.

Hei igjen,

Du får benytte dette som en god anledning til å tømme skuffer, skap og fryseboksen :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...