Gå til innhold

-Har du ikke dårlig samvittighet???

Anbefalte innlegg

Spurte en eldre dame som jeg passerte på veg fra dyrebutikken på senteret igår. -Nei, skulle jeg hatt det? Hun pekte på en 15 kg's sekk med Hill's bikkjefôr som jeg balanserte på skuldera. -Hva koster noe slikt da? -Mellom 4 og 500 spenn, svarte jeg mest for høflighets skyld. -Hvor lenge varer den da? spurte damen. -En måneds tid tenker jeg. -Du har ikke tenkt på alle barna og alle som sulter i verden da? Du kunne gjort mye for dem for 500 kroner måneden. -Så da mener du altså at jeg skal la være å gi hunden min mat da, siden det er barn som sulter rundt forbi?

Hun syntes visst at ingen burde hatt hund hun. Det var nå hennes mening. -Jaja, du får ha en god helg da sa jeg før jeg gikk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50611-har-du-ikke-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...