Gå til innhold

Jeg sitter hær i Bh`n.../Om septikktanker,svette og grønne fingre..

Anbefalte innlegg

Våren kom brått på mæ, så æ e heilt svett.

Mulig det e det uvannte med fysisk arbeid. Men, nu sett æ her, i ei svett arbeidsboksa, og bh`n, og lura på ka folk gjør med septikktankan sine??

Blomsterbedan som de fårrige eieran hadd, ser passe bra ut nu, men korsen sjula æ de stygge lokkan på drittanken?

Æ e vannt tel at skjit`n renn i havet! Dettan e`kje heilt mæ liksom. To stygge lokk i hagen. Ska æ først tyn fram nån lysegrønne fengra, ska det vær med stil, og helst utan de to lokkan!

Kainn æ sætt en stygg hagenisse dær liksom? Æsj!

Eller e det dærførr folk har sånne digre urne i hagen sin? Førr atte de står på dritlokkan?

Fortsetter under...

De e NØYAKTI dæfførr folk har digre urna i hagen ja... ;0)

Hva med å kjøpe ei matte med sånn kunstig gress, klippe den til og slenge over lokket?

Eller krype til korset og anskaffe ei urne selv...

*glad for å være kobla til det offentlige dritnettet...*

De e NØYAKTI dæfførr folk har digre urna i hagen ja... ;0)

Hva med å kjøpe ei matte med sånn kunstig gress, klippe den til og slenge over lokket?

Eller krype til korset og anskaffe ei urne selv...

*glad for å være kobla til det offentlige dritnettet...*

Veit du, egentlig e det godt å gjør sæ sånne oppdagelsa i såkallt voksen alder, føl mæ mindre voksen da! :-) Æ blir heit førtørna når æ nu oppdaga førr et jævla slit det e å ha hage!

Faen, så æ må kjøp urne??! Må jo ha 2 av dæm!

Veit du, egentlig e det godt å gjør sæ sånne oppdagelsa i såkallt voksen alder, føl mæ mindre voksen da! :-) Æ blir heit førtørna når æ nu oppdaga førr et jævla slit det e å ha hage!

Faen, så æ må kjøp urne??! Må jo ha 2 av dæm!

Jepp. Eller du kainn gjør som oss. Vi dyrke mose på høyt nivå og har einer i beddan... ;0)

Annonse

Gjest retvizan

E du klar over ka det kosta bærre førr en???

Eldste sønn i huset e nok heilt! enig med dæ!

Uansett, Lurva. Urner er urner og trampoliner er trampoliner.

Vis den fornuftige lille karen hvordan man manøvrerer på dol, så skal jeg fóre ham med gode argumenter.

Vis den fornuftige lille karen hvordan man manøvrerer på dol, så skal jeg fóre ham med gode argumenter.

Skal høvdingen HA komposten ? Skal vi ta den med ???

Å nei du!!!

Det holder at han har tapt kamper for meg på Fight Club!!

Annonse

Oppå drittlokk bør en plassere stilige solur, eller kopier av Den lille Havfrue. Utstoppede elghoder er også fint.

Giiiid, at jeg ikke tenkte på det.

Faen døtte mæ, du har god smak altså!!

Tipper du er landskapsarkitekt eller noe slikt?

Nå har jeg forresten dola meg vekk fra alt som heter lyst på hagearbeid, de lysegrønne fingrene er blitt mer gråaktige nå:-)

Giiiid, at jeg ikke tenkte på det.

Faen døtte mæ, du har god smak altså!!

Tipper du er landskapsarkitekt eller noe slikt?

Nå har jeg forresten dola meg vekk fra alt som heter lyst på hagearbeid, de lysegrønne fingrene er blitt mer gråaktige nå:-)

Her er det så kaldt i dag at jeg knapt gidder å gå ut til postkassa. Bor du på Vestvågøy fremdeles? (mulig jeg surrer litt nå)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...