Lillelurven Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Det må da være ganske så ille? Jeg kom nå bare til å tenke på det....:-) For ordens skyld; Jeg har ikke gjort det! 0 Siter
Nyco Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Har ingen personlig erfaring med det, men vet ganske mye om emnet ettersom pappa har jobbet i dritbransjen i 20 år :0D Og HAN har vært oppi mer enn en gang! En ganske traumatisk opplevelse forstår jeg, selv for en som lever av å fjerne andre folks møkk.... 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 *tenke* Nei, men jeg falt ned på en fødende gris en gang. Får jeg poeng for det? 0 Siter
Reg@l Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Pappa jobba i en "møkkaskut" hos en bonde engang, og klarte på ett eller annet vis å ramle nedi. Ett par svømmetak i kumøkk måtte til før onkel kunne dra ham på land. Det var sommer og fatter sov på verandaen i to netter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.