Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Du har p.t. 76 likes, så dette stemmer ikke. Fra deg 👍 ikke andre😆 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (Akkurat nå): Fra deg 👍 ikke andre😆 Nei, alle de 76 kommer ikke fra meg... 1 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Nei, alle de 76 kommer ikke fra meg... 🤔 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Musikk skrev (34 minutter siden): Jeg mener alt foresten eller😄 Det du skriver her gir for eksempel ingen mening. Du svarte på min siste kommentar men hva prøver du egentlig å si? Jeg forstår ikke hva du prøver å formidle. 1 Siter
Musikk Skrevet 35 minutter siden Forfatter Skrevet 35 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden): Det du skriver her gir for eksempel ingen mening. Du svarte på min siste kommentar men hva prøver du egentlig å si? Jeg forstår ikke hva du prøver å formidle. Du er syk. 0 Siter
Vhanja Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Musikk skrev (7 minutter siden): Du er syk. Nå må du gi deg. Hva er hensikten med å være så ufin? Jeg forsto heller ikke noe av hva du mente med det innlegget, det er bare tilfeldige ord satt sammen uten mening. 2 Siter
Musikk Skrevet 25 minutter siden Forfatter Skrevet 25 minutter siden (endret) Vhanja skrev (3 minutter siden): Nå må du gi deg. Hva er hensikten med å være så ufin? Jeg forsto heller ikke noe av hva du mente med det innlegget, det er bare tilfeldige ord satt sammen uten mening. DERE ER ALTID UFINE MOT MEG!!! RIS TIL SAMME RÆV!! Endret 23 minutter siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 21 minutter siden Forfatter Skrevet 21 minutter siden Musikk skrev (2 minutter siden): DERE ER ALTID UFINE MOT MEG!!! RIS TIL SAMME RÆV!! ALLE ER SNILLE HER NEI! NOEN ER KUN NETROLL! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Musikk skrev (3 minutter siden): DERE ER ALTID UFINE MOT MEG!!! RIS TIL SAMME RÆV!! Ro deg ned nå... Anonymkode: e7031...57c 0 Siter
Musikk Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden KG INGEN OPPFØRER SEG UFINT. 0 Siter
Musikk Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ro deg ned nå... Anonymkode: e7031...57c DU OG😂 0 Siter
Vhanja Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Musikk skrev (5 minutter siden): DERE ER ALTID UFINE MOT MEG!!! RIS TIL SAMME RÆV!! Det er jo du som starter med å være ufin. Svarene er bare en konsekvens av din egen oppførsel. Kanskje det kan være lurt om du tar en liten pause fra forumet. Noen ganger kan man miste litt perspektiv og ting blir større enn de trenger å være. 2 Siter
Musikk Skrevet 17 minutter siden Forfatter Skrevet 17 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): KG INGEN OPPFØRER SEG UFINT. SE ALLE DE HYGGELiGE SAMTALENE DE HAR 0 Siter
Musikk Skrevet 16 minutter siden Forfatter Skrevet 16 minutter siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Det er jo du som starter med å være ufin. Svarene er bare en konsekvens av din egen oppførsel. Kanskje det kan være lurt om du tar en liten pause fra forumet. Noen ganger kan man miste litt perspektiv og ting blir større enn de trenger å være. TA EN PAUSE DU OG 0 Siter
Vhanja Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): TA EN PAUSE DU OG Ja, de fleste har noen ganger godt av en pause. Noen ganger gjelder det meg. Akkurat nå gjelder det nok mest deg. 1 Siter
Musikk Skrevet 13 minutter siden Forfatter Skrevet 13 minutter siden ANBEFALE FORUME: SI DET MED ORD OG DISKUSJON. NO 0 Siter
Musikk Skrevet 12 minutter siden Forfatter Skrevet 12 minutter siden Vhanja skrev (2 minutter siden): Ja, de fleste har noen ganger godt av en pause. Noen ganger gjelder det meg. Akkurat nå gjelder det nok mest deg. NEI😭 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.