Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Du har p.t. 76 likes, så dette stemmer ikke.

Fra deg 👍 ikke andre😆 

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Fra deg 👍 ikke andre😆

Nei, alle de 76 kommer ikke fra meg...

Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Nei, alle de 76 kommer ikke fra meg...

🤔

Skrevet
Musikk skrev (34 minutter siden):

Jeg mener alt foresten eller😄

Det du skriver her gir for eksempel ingen mening. Du svarte på min siste kommentar men hva prøver du egentlig å si? Jeg forstår ikke hva du prøver å formidle. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Det du skriver her gir for eksempel ingen mening. Du svarte på min siste kommentar men hva prøver du egentlig å si? Jeg forstår ikke hva du prøver å formidle. 

Du er syk. 

Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Du er syk. 

Nå må du gi deg. Hva er hensikten med å være så ufin? Jeg forsto heller ikke noe av hva du mente med det innlegget, det er bare tilfeldige ord satt sammen uten mening.

Skrevet (endret)
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Nå må du gi deg. Hva er hensikten med å være så ufin? Jeg forsto heller ikke noe av hva du mente med det innlegget, det er bare tilfeldige ord satt sammen uten mening.

DERE ER ALTID UFINE MOT MEG!!! RIS TIL SAMME RÆV!! 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

ALLE ER SNILLE HER NEI! NOEN ER KUN NETROLL! 

Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Ro deg ned nå...

Anonymkode: e7031...57c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ro deg ned nå...

Anonymkode: e7031...57c

DU OG😂

Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Det er jo du som starter med å være ufin. Svarene er bare en konsekvens av din egen oppførsel.

Kanskje det kan være lurt om du tar en liten pause fra forumet. Noen ganger kan man miste litt perspektiv og ting blir større enn de trenger å være.

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

KG INGEN OPPFØRER SEG UFINT. 

SE ALLE DE HYGGELiGE SAMTALENE DE HAR 

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det er jo du som starter med å være ufin. Svarene er bare en konsekvens av din egen oppførsel.

Kanskje det kan være lurt om du tar en liten pause fra forumet. Noen ganger kan man miste litt perspektiv og ting blir større enn de trenger å være.

TA EN PAUSE DU OG 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

TA EN PAUSE DU OG 

Ja, de fleste har noen ganger godt av en pause. Noen ganger gjelder det meg. Akkurat nå gjelder det nok mest deg.

Skrevet

ANBEFALE FORUME: SI DET 
MED ORD OG DISKUSJON. NO 

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Ja, de fleste har noen ganger godt av en pause. Noen ganger gjelder det meg. Akkurat nå gjelder det nok mest deg.

NEI😭

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...