Gå til innhold

Vondt i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk sett en film av en venninne jeg hadde som dumpet meg. Det var så vondt å se henne ute å kose seg. Og hun tenker nok ikke på meg. Tårer i kveld/natten. 

Anonymkode: 26d7a...1ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
VingleKringle skrev (3 timer siden):

❤️

101 visninger og en tokk seg tid. Tusen takk ❤️ Du aner ikke hvor mye det betyr, Den følelsen å bli oversett og ignorert er den verste når man er sårbar og har det vondt. 
Tusen takk for at du tok deg tid og viste litt omtanke ❤️

VingleKringle
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

101 visninger og en tokk seg tid. Tusen takk ❤️ Du aner ikke hvor mye det betyr, Den følelsen å bli oversett og ignorert er den verste når man er sårbar og har det vondt. 

Jeg vet. Og jeg ser.

Jeg anerkjenner også at du er modig. Du tør gjøre deg sårbar ved å kaste ut en livlinje i et forum, når du allerede er i en sårbar situasjon.

Ta vare på deg selv ♥️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du vet hvorfor du ikke har fått svar. Det har blitt diskutert tidligere. Du blir krenket hvis du ikke får det svaret du ønsker.
Noe som du sikkert blir av dette svaret

Anonymkode: f6684...96d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg svarte ikke fordi jeg syntes du fremsto som litt martyraktig og manipulerende i måten du uttrykte deg på…. 

Anonymkode: 27c2f...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt ha svart, men så ikke noe spørsmål? Virka som et dagbokinnlegg.

Anonymkode: 86ad5...1ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente deg igjen med en gang, og det har ingen hensikt å svare for det skjer ikke noe. Du gjør ingen endring og har holdt på nøyaktig som dette i over et år nå. Ingen råd, støtte, trøst eller tips gjør at du klarer å endre livet ditt, så jeg ser ikke vitsen med å svare deg lenger.

Anonymkode: c6a4c...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ingen unnskyldninger for hvorfor dere ikke gjorde noe. Jeg fikk mine svar ut i fra det og de er bare trist. Dere andre spar meg for nedlatende skriving om meg! 

Tusen takk til deg som gjorde det ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trenger ingen unnskyldninger for hvorfor dere ikke gjorde noe. Jeg fikk mine svar ut i fra det og de er bare trist. Dere andre spar meg for nedlatende skriving om meg! 

Tusen takk til deg som gjorde det ❤️

Når du fisker etter "åh, det er så få som svarer stakkar meg" så vil du også få svar på hvorfor det er så få som svarer deg.

Så er det opp til deg om du velger å bruke den informasjonen til å bare synes enda mer synd på deg selv eller bruke den til å gjøre endringer i livet ditt.

AnonymBruker
Skrevet
VingleKringle skrev (2 timer siden):

Jeg vet. Og jeg ser.

Jeg anerkjenner også at du er modig. Du tør gjøre deg sårbar ved å kaste ut en livlinje i et forum, når du allerede er i en sårbar situasjon.

Ta vare på deg selv ♥️

Tusen takk ❤️

Det var ikke lurt. Enda en bekreftelse på hvor lite jeg betyr. Men satt veldig pris på ditt svar. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk ❤️

Det var ikke lurt. Enda en bekreftelse på hvor lite jeg betyr. Men satt veldig pris på ditt svar. 

Man får ikke noe støtte eller tilbakemeldinger når man har det vondt. Andre har det bedre selv og bryr seg ikke om andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man får ikke noe støtte eller tilbakemeldinger når man har det vondt. Andre har det bedre selv og bryr seg ikke om andre. 

Og here we go again... 

AnonymBruker
Skrevet

Må rette det til jeg. Det er en felles boikott mot å svare meg i det hele tatt. Så jeg er naiv og dum. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må rette det til jeg. Det er en felles boikott mot å svare meg i det hele tatt. Så jeg er naiv og dum. 

Hvorfor hører du ikke på tilbakemeldinger om at oppførselen din er nettopp det som får folk til å trekke seg unna? Ikke fordi du er lite verdt. 

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden handlet om å ha det vondt. Så spar meg for dere som skal komme inn å ødelegge og forsvare dere etterpå. Dere betyr dere null! Så slutt å skriv stygge ting eller dumme unnskyldninger! Dere vil ikke svare meg ser jeg og bryr dere ikke hvordan jeg har det! 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Hvorfor hører du ikke på tilbakemeldinger om at oppførselen din er nettopp det som får folk til å trekke seg unna? Ikke fordi du er lite verdt. 

Jeg er lite verdt! Og jeg ser det så godt! 
Samme gjør det! Nå vet jeg det i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte at jeg godt kunne svart, men så ikke et spørsmål og for meg virket det som et dagbokinnlegg. Jeg synes ikke jeg skrev noe stygt eller ufint? Jeg synes det var så vanskelig å svare for jeg kjenner deg ikke, vet ikke hvem du er. Det virket ikke som om det var et greit svar det heller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lite verdt! Og jeg ser det så godt! 
Samme gjør det! Nå vet jeg det i hvert fall. 

Hvorfor velger du å bare fortsette å synes synd på deg og si du er lite verdt fremfor å se at det er ting du kan endre som vil føre til at folk reagerer annerledes mot deg?

Du ser det jo selv med trådene du starter under nick, som ikke går på hvor synd det er på deg, manglende venner osv men hvor du spør om og viser interesse for andre. Du får mange svar og folk er positivt innstilt til deg. Hvorfor ser du ikke det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg svarte at jeg godt kunne svart, men så ikke et spørsmål og for meg virket det som et dagbokinnlegg. Jeg synes ikke jeg skrev noe stygt eller ufint? Jeg synes det var så vanskelig å svare for jeg kjenner deg ikke, vet ikke hvem du er. Det virket ikke som om det var et greit svar det heller?

Ingenting er et greit svar, hvis du ikke gir full bekreftelse på ts sine følelser/mening. Du skal bare jatte med, hvor ille det er og for et flott menneske ts er.

Anonymkode: f6684...96d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...