Gå til innhold

FU til gutta: kan du tromme med ståpikken på magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjeder du deg - mao?

Det er kun fornavnet.

Faktisk begynte hele historien med det der bildet til Odd Nerdrum, det med ståpikken. Jeg synes ikke den pikken passer til den gamle mannen, den ser liksom litt for spretten ut! Jeg tror han bare skryter på seg en i stram givakt mens den i virkeligheten kanskje står rett ut.. toppen!

Så spurte jeg mistermannen hva han mente, og han gransket gamlingen og så sa han at "jeg kan fortsatt tromme med pikken på magen, og jeg er jo snart 32, så hvorfor ikke?". Så fikk jeg en demonstrasjon og ble selvsagt kjempeimponert. Og så tenkte jeg at jeg måtte høre om dette var vanlig langt opp i overmoden alder, for i såfall har jeg gått rundt og trodd helt feil i årevis! Jeg trodde den ble slappere og slappere etterhvert nemlig. Har du noen mening om dette Wilmani?

Vel, ihvertfall.. mye man kan skrive om dette interessante temaet. Noen vil nok skryte på seg tromming fordi magen med tiden har kommet *ned* til pikken, men det er jo juks. Tror jeg slutter her, før jeg skriver noe så jeg aldri tør å logge på dol igjen.......

Annonse

Den forrige kjæresten min var en ener når det gjaldt tromming. Hm. Tror aldri det har vært noe tema i det forholdet jeg er i nå... Kanskje jeg burde prøve å teste det senere i kveld?

PS. Din grisegyrk.

Kom tilbake med rapport da! Kan du samtidig forsøke å steke litt sæd i stekepanna og se om det stivner slik som egg?

Faen, jeg tror noen har rappa nicket mitt...

Nå er riktignok min mann yngre enn din, så jeg vet ikke om han kvalifiserer til å være med på denne undersøkelsen, men han fikser det nå uansett.

Det med sæd i stekepanna kan du jo sjekke opp i en fei, jeg er veldig spent!

Det er kun fornavnet.

Faktisk begynte hele historien med det der bildet til Odd Nerdrum, det med ståpikken. Jeg synes ikke den pikken passer til den gamle mannen, den ser liksom litt for spretten ut! Jeg tror han bare skryter på seg en i stram givakt mens den i virkeligheten kanskje står rett ut.. toppen!

Så spurte jeg mistermannen hva han mente, og han gransket gamlingen og så sa han at "jeg kan fortsatt tromme med pikken på magen, og jeg er jo snart 32, så hvorfor ikke?". Så fikk jeg en demonstrasjon og ble selvsagt kjempeimponert. Og så tenkte jeg at jeg måtte høre om dette var vanlig langt opp i overmoden alder, for i såfall har jeg gått rundt og trodd helt feil i årevis! Jeg trodde den ble slappere og slappere etterhvert nemlig. Har du noen mening om dette Wilmani?

Vel, ihvertfall.. mye man kan skrive om dette interessante temaet. Noen vil nok skryte på seg tromming fordi magen med tiden har kommet *ned* til pikken, men det er jo juks. Tror jeg slutter her, før jeg skriver noe så jeg aldri tør å logge på dol igjen.......

IKKE logg av - jeg kjeder meg, nemlig!!

Så det var historien... Så den omtalte mannen her for halvannen måned siden - med pelsfrakk og sjøstøvler. Frakken var kneppet igjen.

IKKE logg av - jeg kjeder meg, nemlig!!

Så det var historien... Så den omtalte mannen her for halvannen måned siden - med pelsfrakk og sjøstøvler. Frakken var kneppet igjen.

Neste gang du treffer ham kan du kanskje forføre ham for meg? Også tilbake hit med rapport selvfølgelig! :-)

Annonse

Nå er riktignok min mann yngre enn din, så jeg vet ikke om han kvalifiserer til å være med på denne undersøkelsen, men han fikser det nå uansett.

Det med sæd i stekepanna kan du jo sjekke opp i en fei, jeg er veldig spent!

Notert. Rart ikke musikeren svarte her men kalte oss fittetryner isteden. Tror du det betyr at han feilet? Han er jo en eldre igjen...

Sæd i stekepanna er ikke så fordømt enkelt å sjekke opp. Mistermannen driver alltid og skal koooose etterpå han skjønner du.. Ikke helt min greie, jeg vil helst rulle over på siden og sove. Men jeg koser nå litt for syns skyld da. Tror han ville blitt veldig ulykkelig om jeg spratt opp for å steke!

Utrolig, hvis jeg vil...

Faktisk, så kan du få ham helt alene....

Wilmani, wilmani... nå må du fullføre din del av oppdraget. Jeg skal koke ertesuppe i morgen, dewey skal steke økologisk sæd og du skal forføre Odd. Jeg er så spent at jeg sikkert ikke får sove i natt!

Wilmani, wilmani... nå må du fullføre din del av oppdraget. Jeg skal koke ertesuppe i morgen, dewey skal steke økologisk sæd og du skal forføre Odd. Jeg er så spent at jeg sikkert ikke får sove i natt!

Så du mener jeg skal henge utenfor Narvesen i Hegdehaugsveien i morgen?

Har tydeligvis skrevet noen innlegg til meg selv...

Spennende......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...