gyrken Skrevet 27. april 2002 Forfatter Skrevet 27. april 2002 Så du mener jeg skal henge utenfor Narvesen i Hegdehaugsveien i morgen? Det er et godt utgangspunkt. Håper det regner mindre i morgen enn det gjorde i dag.... :-) 0 Siter
gyrken Skrevet 28. april 2002 Forfatter Skrevet 28. april 2002 Ståpikken eller magen? Nå spør du dumt nanna. Er du full igjen? ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Nå spør du dumt nanna. Er du full igjen? ;-) Nei, asså...æh. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Nei, men før kunne jeg bøye armeringsjern overn, men nå er jeg blitt for svak i arma. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Nå er jeg 45 og jeg kan ikke si den er blitt noe slappere ennå. Vil du se kanskje?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Klart eg kan det, også med to i promille om behovet for en trommesolo skulle være tilstede. Mvh 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Klart eg kan det, også med to i promille om behovet for en trommesolo skulle være tilstede. Mvh The Little Drummer Boy, he he. ;-) 0 Siter
Nyco Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Det er kun fornavnet. Faktisk begynte hele historien med det der bildet til Odd Nerdrum, det med ståpikken. Jeg synes ikke den pikken passer til den gamle mannen, den ser liksom litt for spretten ut! Jeg tror han bare skryter på seg en i stram givakt mens den i virkeligheten kanskje står rett ut.. toppen! Så spurte jeg mistermannen hva han mente, og han gransket gamlingen og så sa han at "jeg kan fortsatt tromme med pikken på magen, og jeg er jo snart 32, så hvorfor ikke?". Så fikk jeg en demonstrasjon og ble selvsagt kjempeimponert. Og så tenkte jeg at jeg måtte høre om dette var vanlig langt opp i overmoden alder, for i såfall har jeg gått rundt og trodd helt feil i årevis! Jeg trodde den ble slappere og slappere etterhvert nemlig. Har du noen mening om dette Wilmani? Vel, ihvertfall.. mye man kan skrive om dette interessante temaet. Noen vil nok skryte på seg tromming fordi magen med tiden har kommet *ned* til pikken, men det er jo juks. Tror jeg slutter her, før jeg skriver noe så jeg aldri tør å logge på dol igjen....... Sambo takker så faens mye for at du har gitt meg noen glupe ideer...*LOL* 0 Siter
Gjest Basseluska Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Mannen min kan! Forøvrig elsker jeg den klaskelyden som kommer når han drar på seg boxern og tissefanten liksom klasker mot magen. Jeg spør ofte om han ikke kan dra på boxern en gang til for å høre klasket igjen. Ja, jeg er rar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.