Gå til innhold

FU til gutta: kan du tromme med ståpikken på magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er kun fornavnet.

Faktisk begynte hele historien med det der bildet til Odd Nerdrum, det med ståpikken. Jeg synes ikke den pikken passer til den gamle mannen, den ser liksom litt for spretten ut! Jeg tror han bare skryter på seg en i stram givakt mens den i virkeligheten kanskje står rett ut.. toppen!

Så spurte jeg mistermannen hva han mente, og han gransket gamlingen og så sa han at "jeg kan fortsatt tromme med pikken på magen, og jeg er jo snart 32, så hvorfor ikke?". Så fikk jeg en demonstrasjon og ble selvsagt kjempeimponert. Og så tenkte jeg at jeg måtte høre om dette var vanlig langt opp i overmoden alder, for i såfall har jeg gått rundt og trodd helt feil i årevis! Jeg trodde den ble slappere og slappere etterhvert nemlig. Har du noen mening om dette Wilmani?

Vel, ihvertfall.. mye man kan skrive om dette interessante temaet. Noen vil nok skryte på seg tromming fordi magen med tiden har kommet *ned* til pikken, men det er jo juks. Tror jeg slutter her, før jeg skriver noe så jeg aldri tør å logge på dol igjen.......

Sambo takker så faens mye for at du har gitt meg noen glupe ideer...*LOL*

Gjest Basseluska

Mannen min kan! Forøvrig elsker jeg den klaskelyden som kommer når han drar på seg boxern og tissefanten liksom klasker mot magen. Jeg spør ofte om han ikke kan dra på boxern en gang til for å høre klasket igjen. Ja, jeg er rar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...