Gjest Motleycrue Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Jeg og samboeren min er så glad i å reise i England. Vi kunne godt tenke oss å kjøpe en liten leilighet som vi kunne bruke til ferier. Hvordan går man fram for å kjøpe eigendom i utlandet? 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Når du har internett kan du jo finne alt du trenger der! Gå til en eiendomsmegler i England. Ellers er det i DAG messe på Sjølyst der du får alle opplysninger om å kjøpe bolig i utlandet! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Det skal visst være en messe som heter "Hjem i utlandet". Jeg vet ikke om den har vært eller hvor. Si i fra om du finner ut. Eller er det noen her som vet ? Skal selv kjøpe i Sverige nå. 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Hallo. Gå inn på www.finn.no og søk på eiendom utland. Sjekk også med din lokale megler de har ofte overdikt over boligr i utlandet.... Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.