Gå til innhold

Norges minst sexy dialekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

13

• musikeren

11

• grublings

6

• Line

5

Mest aktive i denne tråden

terningkast6

Sørlandsdialekt er ikke særlig sexy. Den minner meg rett og slett om predikanter og strengt kristne folk.

Nordlandsdialekten derimot, jeg blir helt bløt inni meg når jeg hører en nordlending snakke. Tenk å våkne opp med en nordlending hver morgen! :-))

Annonse

Sørlandsdialekt er ikke særlig sexy. Den minner meg rett og slett om predikanter og strengt kristne folk.

Nordlandsdialekten derimot, jeg blir helt bløt inni meg når jeg hører en nordlending snakke. Tenk å våkne opp med en nordlending hver morgen! :-))

Bare ikke sånn rundt Brønnøysundskanten. Skikkelig turn-off... De har liksom trykket feil og på rare steder! (fx: helikoPEter...)

Har akkurat (noe motvillig) sett Honningsvåg-revyen på video - så nå blir jo finnmarksdialekta bare komisk også.

Annonse

Joiiik haar størrre krraft enn krruutttt!

SAAAMIIII EEDDNAAAAAN!

Han sang jo ikke deeen! han sang: nååå me jatne maitne reije så de då ååå a, hoi lo li loi lå li låi lå li låa le lå låååå!

Dessuten var han jo søt.

Åsså var jeg forelska i Emil.

Og, eh. Geir Børresen? (ringte til han)

Da gjær e', e' 'kje e' hejldi'?

;-)

Gjest retvizan

Han sang jo ikke deeen! han sang: nååå me jatne maitne reije så de då ååå a, hoi lo li loi lå li låi lå li låa le lå låååå!

Dessuten var han jo søt.

Jatta, jatta.

Ikke så enkelt å holde rede på alle de derre loili-lålle lydene.

Jeg sikla litt etter Fidel.

Dessuten var han jo søt.

Geir Børresen?? *alvorlig bekymra for deg* Han er like sexy som Per Aspelin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...