Gå til innhold

Norges minst sexy dialekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

13

• musikeren

11

• grublings

6

• Line

5

Mest aktive i denne tråden

Geir Børresen?? *alvorlig bekymra for deg* Han er like sexy som Per Aspelin...

Geir Børresen, nei? Jeg hadde (og har fortsatt) smurfeplata hans, men det var Ole Kristian Furuseth jeg i sin tid tapetserte veggen min med! Og så Morten Harket da... *mimrer*

Og...så har jeg mange autografer av Vidar Lønn-Arnesen, asså!! *Ler* Det var den gang da det, da jeg var så lita at jeg satt på scenekanten og sang sammen ham da han underholdt på den årlige juletrefesten hvor pappa spilte ;))

Annonse

Annonse

Enig. Trenger noen dol'erinner til. Tenkte på Amiga da. Hun trekker opp ølflaska med tenna og går ikke av veien for noe. :-)

Jeg kan saktens hanskes med alle smurfene selv jeg, men Amiga tror jeg hadde passet godt med. Vi har forøvrig tilfeldigvis et annet prosjekt sammen, hva pårrfilm angår. Hoho!

Hva da? "Unter die palmen" eller "Orgasmuszentrale" :-)

Nei, vi tenkte at vi skulle teste ut en ung herremann som hadde et innlegg på forum for seksualitet. Han skrøt av at han var en ekte casanova som kunne holde staven stiv i ca to timer, og tippet at han var guds gave til kvinnene.

:o)

Sørlandsdialekt er ikke særlig sexy. Den minner meg rett og slett om predikanter og strengt kristne folk.

Nordlandsdialekten derimot, jeg blir helt bløt inni meg når jeg hører en nordlending snakke. Tenk å våkne opp med en nordlending hver morgen! :-))

Ja, det er noen av oss som har det :o)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...