Gå til innhold

Norges minst sexy dialekt?

Anbefalte innlegg

Gjest Batman

Hvem bryr seg om hva du mener? Jeg shaker ass og fiser deg og dine i trynet. Homofile fittetryner. Eller, du er vel neppe mann forresten. Du og lesbevennene dine ekler meg.

Hehe! Ditt ordforråd er som ei jomfruhinne, smalt og trangt.

Dette er sjølsagt bare tull. Det er dog artig å få slike hissige svar.

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

13

• musikeren

11

• grublings

6

• Line

5

Mest aktive i denne tråden

Hæhæhæhæ! Du er enda morsommere enn Otto Jespersen og Thomas Gjertsen:-))) Tilsammen!!

Hør på den her(det er om deg): Hjernen din er som en prostatakjertel, liten og vanskelig å finne! Hææææhæhæhæh!*host, hikst*

Kjøss deg i ræva, mongo.

Hæhæhæhæ! Du er enda morsommere enn Otto Jespersen og Thomas Gjertsen:-))) Tilsammen!!

Hør på den her(det er om deg): Hjernen din er som en prostatakjertel, liten og vanskelig å finne! Hææææhæhæhæh!*host, hikst*

Kjøss deg i ræva, mongo.

Gjest alven

Herregud samisk må da være det minst sexy det minner meg om finsk som er hardt og brutalt...Ja, bortsett fra Pirka da som fikk finnene til å fremstå noe mer sympatisk.

Finnamrksdialekt på en feit finnmarkring med rutete skjorte med rullingspakka stikkende opp fra brystlomma, olabukse med brett nede samt olajakke med skinnvest utapå...

trenger jeg å si noe mer bortsett fra fiskelukta som sikkert oser lang veg....

Jammen har den samiske dialekten blitt forskjellig fra bokmål, det har du helt rett i :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...