Gå til innhold

"De gales hus" av Karin Fossum!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har faktisk også akkurat lest den ferdig! Det var faktisk litt trist å bli ferdig med siste side, for jeg ville lese mer!!

Syntes den var utrolig bra. Karin Fossum er fantastisk dyktig til å skrive. Har dannet meg et bilde av hele settinga (Varden, Brønnen, hytteturen osv) og alle personene (Hajna, Stetson, Formel, Tussi, Odin -huff for en sjebne-, for ikke å snakke om Erkki - for en type!!).

Vet du om noen bøker av samme kaliber? I såfall vil jeg gjerne vite om dem!

Vennlig hilsen

Gjest linnea

Hei!

Jeg har faktisk også akkurat lest den ferdig! Det var faktisk litt trist å bli ferdig med siste side, for jeg ville lese mer!!

Syntes den var utrolig bra. Karin Fossum er fantastisk dyktig til å skrive. Har dannet meg et bilde av hele settinga (Varden, Brønnen, hytteturen osv) og alle personene (Hajna, Stetson, Formel, Tussi, Odin -huff for en sjebne-, for ikke å snakke om Erkki - for en type!!).

Vet du om noen bøker av samme kaliber? I såfall vil jeg gjerne vite om dem!

Vennlig hilsen

Er vel ikke helt samme sjangeren, men "Elskede Poona" av Karin Fossum kan anbefales på det sterkeste. dessuten er "Halvbroren" av Lars Saabye en bok du sikkert hadde likt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...