Gjest calestia Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hva kan være så vanskelig.. finnes sikkert nok av forsøkskaniner.. så hvorfor ikke bare stappe en liten .. gul (?) ..pille full av dopamin og endorfiner og anti -ting og blokkere, en liten dæsj.. bensin.. og hvorfor ikke litt konsentrert , tørket 96%.. Deretter putter man noen forskjellige grupper vesener som engang var mennesker i forskjellige rom, også gir de piller som sukkertøy. Eller så kan noen hypnotisører samle seg og starte eget re-start senter, utslette hele minnet og laste ned ny data, også kan en gjeng psykologer stå klare til å lære oss hvilke personligheter vi er, og hvordan hvilken personlighet skal oppføre seg.. i det minste kan Bondevik`en bevilge mer penger til psykiatrien.. så kanskje det finnes håp for andre enn statsministere, topp politikere og kongelige.. AAGGHHHH!!!!! jeg blir så sur! for nå måtte psyken sende søknaden om innleggelse helt på nytt, og selv om h*n skriver haster, haster, haster, så haster det jo for alle... Kan bare håpe at jeg blir prior, pga alt surret, men det er jo for j... å bare gå å vente. har pakka sekken tre ganger nå!! Og jeg som egentlig var innlagt for å bli der til de mente jeg var bra nok.. så er det paragrafer og flere paragrafer, som utsletter de første paragrafene, særlig dersom noen andre paragrafer går under de paragrafene som de mener gjelder i stedet for akkurat DEN paragrafen, også særlig dersom de sender deg på feil avd. på feil sted, og får feil journal.. Da kommer du fort vekk ut igjen, like dum som du kom inn, så var`e på`n igjen.. Derfor bør de satse friskt på den fullstednige happy-ending- lykkepilla, re-start-programs .. eller mer penger.. fort som faen!!!! ( og få feil folk ut av steder som er beregna for folk med feil i hodet, slik at vi kan bli behandla med respekt, i det minste..! og få de snille, kloke, inn, for å gi litt håp til oppgitte, fortapte sjeler som tross alt bare ønsker seg et tålig bra liv..) aghh. er fortsatt sinna... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51016-noen-m%C3%A5-se-%C3%A5-finne-lykkepilla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest istid Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 hadde vært greit med en lykkepille som funka ja...du har vært innlagt før sier du..var det fint der?..har helt klart behov for det selv..bare lurte..fint om du hadde giddi å beskrive et opphold der inne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51016-noen-m%C3%A5-se-%C3%A5-finne-lykkepilla/#findComment-200927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 hadde vært greit med en lykkepille som funka ja...du har vært innlagt før sier du..var det fint der?..har helt klart behov for det selv..bare lurte..fint om du hadde giddi å beskrive et opphold der inne opps.. hehe.. vet ikke hva jeg skal si.. ble først innlagt på "frivillig tvang.." . Var kjeempestygt der, på lukket avdeling.. men de som jobbete var kjempehyggelige, og kom godt overens med de som lå på avd., det var rolig og avbalansert der tiltross for et par som ik ehelt visste hvor de var .. men så ble jeg flyttet, tull med byråkratiet, og havnet på et forferdelig guffent sted. penere, men de som jobbet der behandlet oss veldig få som var der.. som dritt. Før jeg visste ordet av det var jeg innerst inne bak 4 låste tunge dører, veødig ensom, og fikk ikk elov til å ringe eller få besøk. så viste deg seg at paragrafen jeg ble innlagt under ikke gjaldt når jeg ble flytta, så jeg skrev meg ut temmelig raskt, etter en prat med en heller sur lege eller noe slikt noe.. skal tilbake til sted nr 1 snart, men da på åpen avd, håper jeg ihvertfall..., og håper at det skal bli bra. Det er egentlig ikke så skremmende bare en kommer seg gjennom første dagen og blir kjent med rutinene. bare en kommer på et å¨lreit sted.. det er fritt sykehusvalg, så det kan du jo sjekke, men det er noen regler her og der som kan skape litt konflikter. som akutt innleggelse, hvis du er student osv.. Greit med faste rutiner, mat, god søvn, rolige omgivelser, vite at du er trygg mot deg selv, .. det roer huet litt.. vanligvis.. så lenge alt går smooooth... Gjør nok det vanligvis.. Det var ikke på langt nær så skummelt jeg hadde forestilt meg. Bortsett fra på det siste stedet da.. skremte jo vannet av meg.. med mindre man har et feriehus i Spania med privat psykiater, så kan det nok være greit med " ferie" et helt annet sted når ting har ballet på seg over lang tid.. er gratis i det minste..!! ( bare skygg unna ertesuppa..)( særlig dersom du ikke får enerom..))) god natt klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51016-noen-m%C3%A5-se-%C3%A5-finne-lykkepilla/#findComment-201094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.