Gå til innhold

Noen med peiling på makroøkonomi??

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har god peiling på makroøkonomi. Jeg/vi trenger nemlig en "mentor" som vi kan spørre litt underveis på eksamen (siste helgen i mai), det eneste du trenger å gjøre, er å være tilgjengelig noen timer på mail den helgen. sånn at hvis vi lurer på noe, så blir vi geleidet inn på rett spor.

Hvis du har lyst å gi en hjelpende hånd, vennligst send en mail til

[email protected] (du må klippe å lime inn hele adressen)

På forhånd takk for hjelpen :-)

Fortsetter under...

hvor mye får jeg for det da?

Hvis du absolutt skal ha penger for å hjelpe, er nok ikke du den vi trenger. Det er ikke snakk om å lage en hel oppgave for oss. Det er bare for å ha en back-up hvis det er noe i oppgaven vi ikke helt skjønner. Og det kan vi sikkert klare uten din hjelp ...

Hvis du absolutt skal ha penger for å hjelpe, er nok ikke du den vi trenger. Det er ikke snakk om å lage en hel oppgave for oss. Det er bare for å ha en back-up hvis det er noe i oppgaven vi ikke helt skjønner. Og det kan vi sikkert klare uten din hjelp ...

Ha ha ha :-D

Bare tulla jeg. Men Hvis jeg hadde hatt peiling på makroøkonomi, så hadde jeg da ikke giddet å bruke en hel helg forran pc'n i tilfelle du hadde lurt på noe.

så siden jeg synes spørsmålet ditt var så frekt/tåpelig, kunne jeg ikke dy meg ;o)

Annonse

Bare tulla jeg. Men Hvis jeg hadde hatt peiling på makroøkonomi, så hadde jeg da ikke giddet å bruke en hel helg forran pc'n i tilfelle du hadde lurt på noe.

så siden jeg synes spørsmålet ditt var så frekt/tåpelig, kunne jeg ikke dy meg ;o)

Hun spurte ikke om en hel helg, hun rettet et høflig spørsmål om noen kunne være disponibel et et par timer. Og hva i all verden er det som er så frekt med det? Jøsses.

Hun spurte ikke om en hel helg, hun rettet et høflig spørsmål om noen kunne være disponibel et et par timer. Og hva i all verden er det som er så frekt med det? Jøsses.

#Jeg/vi trenger nemlig en "mentor" som vi kan spørre litt underveis på eksamen (siste helgen i mai), det eneste du trenger å gjøre, er å være tilgjengelig noen timer på mail den helgen. sånn at hvis vi lurer på noe, så blir vi geleidet inn på rett spor. #

Her mener jeg da det står meget tydelig at hun forventer at man skal være tilgjengelig hele helgen. Titte innom og svare aktivt på spørsmål i noen timer.

Synes det var utrolig å tro at noen skulle gidde det.

Det må jeg da få lov til å mene vel?!

#Jeg/vi trenger nemlig en "mentor" som vi kan spørre litt underveis på eksamen (siste helgen i mai), det eneste du trenger å gjøre, er å være tilgjengelig noen timer på mail den helgen. sånn at hvis vi lurer på noe, så blir vi geleidet inn på rett spor. #

Her mener jeg da det står meget tydelig at hun forventer at man skal være tilgjengelig hele helgen. Titte innom og svare aktivt på spørsmål i noen timer.

Jeg hadde giddet om jeg kunnet!

Herregud, men hva du vil, men du kan da ikke forvente at ingen skal reagere på det mølet?

Jeg hadde giddet om jeg kunnet!

Du ja, for du synes så syndt på alle du vettu. Dumsnill kalles det ;o)

Jeg synes det var et teit innlegg, og var ikke redd for å vise det heller så :-|

Formuleringen provoserte meg *lol*

Ikke si noe!!!

:-P

Annonse

Det hadde da så absolutt jeg også gjort hvis jeg hadde hatt anledning.

Så flott og snill du er Zirine :-)

Anledningen var det hun ba om, men som du ikke gir. Alle kunne ha gjort det om de hadde valgt å bruke tiden sin på det. Men ....kanskje litt for mye forlangt siden INGEN til nå har sakt seg villig til å hjelpe?!

Det har jeg da ikke sakt!?! reaksjoner er jeg ikke redd for. Falsk er jeg heller ikke. Møl var det det var ja! etter MIN mening *s*

Du sitter på internett og benytter deg daglig av kompetanse som andre har brukt av sin tid for å utvikle og legge der tilgjengelig for oss alle - gratis. Du kan finne informasjon om alt mulig - gratis, og du kan få hjelp - gratis.

Du liker ikke denne holdningen eller utviklingen tydeligvis. Hva i helvete gjør du på internett da? En ting er at du ikke gidder å hjelpe, det er greit nok - men du sjikanerer de som søker hjelp på måten som kicki gjør. Internett er bygd opp rundt disse visjonene. Dele kunnskap - dele ressurser - hjelpe hverandre.

Dahhhh

Skjønner ikke hva som var frekt/tåpelig med mitt spørsmål. Hadde du giddet å lest hele, så er det ikke meningen at noen skal sitte foran pc'en hele helgen i tilfelle vi lurer på noe. Det hadde holdt om de hadde sjekket mailen f.eks lørdag og søndags formiddagen. GET A LIFE :-) istedet for å bruke tid på dette.......

Så flott og snill du er Zirine :-)

Anledningen var det hun ba om, men som du ikke gir. Alle kunne ha gjort det om de hadde valgt å bruke tiden sin på det. Men ....kanskje litt for mye forlangt siden INGEN til nå har sakt seg villig til å hjelpe?!

He, he skjønner godt at du må være ironisk for å komme i kontakt med noen over nettet. Du kan ikke ha så særlig høy IQ når du sier at ingen har svart meg, for jeg ba om svar på mail...... *LOL* *LOL* *LOL* *LOL

Glad at jeg har annet å gjøre enn å prøve å henge ut folk over nettet. Prøv om du kan få deg noen å diskutere med i real life. Det er ganske gøy, men det hjelper å ha noe fornuftig å si, ikke bare gulpe på det samme hele tiden. Hvis du ikke likte spørsmålet mitt, så kan du jo bare hoppe over det. Ganske lett egentlig.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men rett den samme forespørselen til noen grupper på news f.eks no.fag.samfunnsvitenskap (eller andre relaterte grupper) - jeg tror sjansen til å få hjelp er større der.

Lykke til.

Tuuuuuusen takk for hjelpen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...