Gå til innhold

risperdal og vektøkning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

går selv på risperdal

du blir mer og oftere sulten av den medisinen og siden man da gjerne spiser mer, så legger man på seg. hvis du klarer å ha et fornuftig forhold til mat, altså spise normalt ca hver fjerde time og ikke gi etter for sulten, så kommer det til å gå bra.

lykke til

Gjest (ikke undertegnet)

går selv på risperdal

du blir mer og oftere sulten av den medisinen og siden man da gjerne spiser mer, så legger man på seg. hvis du klarer å ha et fornuftig forhold til mat, altså spise normalt ca hver fjerde time og ikke gi etter for sulten, så kommer det til å gå bra.

lykke til

Lurer på om dere kan være så greie å fortelle meg hva dere bruker denne medisinen for(evt. mot)?

Er nemlig svært opptatt av en spesiell lidelse om dagen, og leste der at Risperdal kunne være nyttig.

Lurer på om dere kan være så greie å fortelle meg hva dere bruker denne medisinen for(evt. mot)?

Er nemlig svært opptatt av en spesiell lidelse om dagen, og leste der at Risperdal kunne være nyttig.

Hei (ikke undertegnet)!

Jeg har begynt på Risperdal p.g.a tvangslidelse. Har gått på maks dose Zoloft lenge, men trengte mer hjelp, derfor tar jeg Risperdal i tillegg. Tror det er en ganske ny kombinasjon med gode resultater, så jeg krysser fingrene.....

jeg har emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse (borderline) og bruker risperdal både til å dempe svingningene og til å ta vekk grensepsykosene. jeg har hatt en seksmånedersperiode uten risperdal nettopp, men ble igjen for dårlig til å klare meg uten. blir nok til å bruke dem en god stund ennå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...