spirito Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Det regner og butikkene er ikke oppe...alle vennene mine bor langt unna eller har reist hjem på langhelg. Hva skal man finne på da da? Kjeder meg jeg... 0 Siter
Female Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Hmm, pusse opp stue, kjøkken, bad, gang...ja, en hel leilighet...*pes* 0 Siter
spirito Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Skrevet 1. mai 2002 Hmm, pusse opp stue, kjøkken, bad, gang...ja, en hel leilighet...*pes* Trenger du hjelp? 0 Siter
astridny Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Hva med å vaske huset,stryke klær eller steke vafler? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Rydd i skuffene dine. Lim inn bilder i fotoalbum. Skriv et dikt. Ring eller skriv et brev til noen du ikke har snakket med på lenge. Ta hårkur. Les en mursteinsroman og drikk kakao til. Lag en stoor gryterett og frys den ned i porsjonspakninger til travle ettermiddager. Kle deg etter været og gå en lang tur, kjøp smågodt i en kiosk som belønning. 0 Siter
Female Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Trenger du hjelp? Gjør nok det etterhvert. Stiller du opp??...*s* 0 Siter
spirito Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Skrevet 1. mai 2002 Gjør nok det etterhvert. Stiller du opp??...*s* Jeg kunne trenge noe å henge fingrene i ja ;-) 0 Siter
Female Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Jeg kunne trenge noe å henge fingrene i ja ;-) .her blir du ikke arbeidsledig med det første...*s* 0 Siter
spirito Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Skrevet 1. mai 2002 .her blir du ikke arbeidsledig med det første...*s* Hehehe, jeg trenger sommerjobb ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.