Gå til innhold

om det som blir nedskevet....

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi17

ehm....nå har ikke jeg erfaring av å gå til psykolog og sånn......men jeg har jo snakket med lege.....og denne legen gjorde også som den psykologen du var hos.

Hn skreiv altså ned notater etter hver time og sånn. Har spurt hva som blir skrevet....og da sa han at det var sånn han gjorde med alle paienter. Det er liksom en oversikt over hvordan du har det. For som de fleste sikkert kan forstå, så er jo ingen mennekser så gode at de kan huske alt. At de husker hvordan den og den personen (pasienten) hadde det, da og da. Derfor må man skrive det ned for å ha en oversikt.

Og det som blir skrevet er ikke noe som er stygt. Ikke at jeg vet hva som blir skrevet, men om det er tilfellet at noen "baksnakker" en pasient i det en skriver....så er det jo ikke lov. Da duger man ikke i jobben sin.

Om man har rett på å se hva som blir skrevet, vet jeg ikke......men du kan jo spørre denne spykologen om hva som blir skrevet(?).

Ehm....vet ikke om det hjalp noe særlig dette svaret mitt men......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51463-om-det-som-blir-nedskevet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...