Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Ingen førstår vart du blev av men fast din vagga ær en grav, tror jag du fann en åppen dørr, som barnen gør, till rum med anglar att får se, dom lær dig leka,se dig le. oh,om e vara med! det ær dig jag ælskar, det dig jeg ælsker, och en gång ska tystnad ge upp før sång. då ska min tunga få kraft att sjunga att inte ett enda barn fick førgåves liv nån gång. ingen ær vackrare æn du, før du har himmelsklædnad nu du som ær mammas sorg och skatt jag ber i natt: Når du hør vita vingars sus, bed att två ænglar tar ditt ljus ner till min mardrøms mørka hus! Jag vill alltid ælska jag skal aldrig glømma! en gång ska tystnad ge upp før sång. då ska min tunga få ny kraft at sjunga att inte ett enda barn fick forgåves liv nån gång bortom allt jag drømt ær du nånstans gømd. aldrig blir du glømd. inte ett enda barn fick førgæves liv nån gång det ær dig jag ælsker! det ær dig jag ælskar! och en gång ska tårer ge upp før sång. ja,da ska min tunga få ny kraft att sjunga att inte ett enda barn får fårgæves liv nån gång... en sang av carola tenkte på alle de her inne når jeg hørte den. lykke til alle sammen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51483-jag-vill-alltid-elske/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.