Gjest Engelen33 Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Jeg sitter her igjen. Klarer ikke å sove, eller spise. Akkurat som jeg er fanget... har selvmordstanker... vet jeg ikke kan gjøre alvor av det.. for mange som trenger meg.. vet det.. men tankene, følelsene er så uutholdelige!! Ingen vet åssen jeg har det..vel, kanskje noen venner, men de forstår vel ikke helt alvoret... åssen jeg egentlig har det. Ikke rart det er vanskelig å forstå alt, skjønner ikke alt selv. Akkurat som jeg er fanget inn i noe jeg ikke kommer ut av. Vet ikke hvor dette vil ende..men, jeg skal klare det! Jeg er sterk, men så uendelig svak på samme tid. Akkurat nå føler jeg meg svak...vet ikke hvordan jeg skal takle alt.. MÅ jo, men vet ikke hvor lenge det kan gå. Er redd...men må gå på med krum hals... En forsiktig nattakoz til alle som vil ha... 0 Siter
Blésha Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Kjære venn Natten kan være skremmende, og ofte er det da de vonde tankene kommer frem sterkest. Vit at du er ikke alene, at vi er flere med deg på veien. Tenker på deg. *klemmer* 0 Siter
Blésha Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Kjære venn Natten kan være skremmende, og ofte er det da de vonde tankene kommer frem sterkest. Vit at du er ikke alene, at vi er flere med deg på veien. Tenker på deg. *klemmer* 0 Siter
Gjest Engelen33 Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Kjære venn Natten kan være skremmende, og ofte er det da de vonde tankene kommer frem sterkest. Vit at du er ikke alene, at vi er flere med deg på veien. Tenker på deg. *klemmer* Kjære, vennen min! Takk for det. Godt å vite! Tenker på deg og er glad i deg vet du! Du er et godt menneske som vil nå langt i livet! Har stor tro på deg vennen min!! Varme styrkeklemmer til deg også fra 0 Siter
Blésha Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Kjære, vennen min! Takk for det. Godt å vite! Tenker på deg og er glad i deg vet du! Du er et godt menneske som vil nå langt i livet! Har stor tro på deg vennen min!! Varme styrkeklemmer til deg også fra Jeg tror på deg også, min venn. Vi gir oss ikke vet du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.