Gå til innhold

Til Melis


nojo

Anbefalte innlegg

Hei - det ser jo ut som vi drar sammen fra Flesland da - dersom hele april kommer med i neste runde! Stilig! Lykke til med resten av ventetiden - må den bare gå med lynets hastighet!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis

Nei, gi deg! Er dere virkelig fra Bergen? Kjempestilig!!! Kult! Kan vi ikke holde kontakten, da! Du vet sikkert hvor du finner mailadressen min! :)

Nei, dette var bare grådig gøy. At det var noen andre fra Bergen og at vi kanskje reiser sammen. Tralala! Går det bra med viruset? Håper det går dårlig, det var det jeg mente.

I dag har det vært en sinnsyk dag, mennene i hvit frakk kunne sikkert lagt meg i tvangstrøye med en gang. Hihi! Borte er roen, nå er jeg helt tåkete i hodet. Pre-adopsjonståke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Nei, gi deg! Er dere virkelig fra Bergen? Kjempestilig!!! Kult! Kan vi ikke holde kontakten, da! Du vet sikkert hvor du finner mailadressen min! :)

Nei, dette var bare grådig gøy. At det var noen andre fra Bergen og at vi kanskje reiser sammen. Tralala! Går det bra med viruset? Håper det går dårlig, det var det jeg mente.

I dag har det vært en sinnsyk dag, mennene i hvit frakk kunne sikkert lagt meg i tvangstrøye med en gang. Hihi! Borte er roen, nå er jeg helt tåkete i hodet. Pre-adopsjonståke.

Et lys gikk opp for meg. Jeg har sendt mail til deg, men det er vel ikke sikkert du får den siden du har problemer med maskinen ennå, så jeg lenger ned her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...