Gå til innhold

FU:Vile du giftet deg med samme mann/kvinne idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest 5barnsmor

Uten tvil.

Jeg giftet meg av kjærlighet til en mann jeg kunne tenke på å leve med, en som jeg kunne tenke meg som far til mine barn. I November er det 10 år siden jeg kastet mine garn etter ham og jeg har fremdeles samme oppfatning, og i tillegg synes jeg at jeg har fått en god bonus som jeg ikke kunne vite dengang når jeg ser den hjelpen jeg får i husarbeid og avlastning. Si gjerne at det skulle bare mangle men alle vet at det er en sjeldenhet at mannen gjør mere husarbeid enn kvinnen fordi hans mening er at en som går hjemme med mange små fortjener litt hvile når han kommer fra arbeid!

Jeg elsker min mann hundre prosent og er utrolig takknemmelig for at han fremdeles vil har meg....

Hilsen fremdeles like forelsket

Annonse

Her hersker ingen tvil!

Så svaret er ja.

Det er 12 år siden jeg møtte min drømmeprins *s* og selv om jeg ikke går konstant forelsket lenger, så blusser den ofte opp.

Han er alt hva jeg kunne drømme om + mye mer :o)

Det viktigste i et parforhold er å kunne leve med den andres feil. Leve med dem på en slik måte at man ikke missliker ens partner.

Noen går i den fellen at de liker og elsker de gode sidene ved sin kjære, men klarer ikke å takkle dens feil, eller missliker dem så mye at det er umulig å leve med i lengden. Tror jeg.

Nei, absolutt ikke. Jeg tror ikke jeg ville giftet meg i det hele tatt. Med de forutsetningene vi hadde er det iallefall utelukket, vi skulle bare vært samboere. På den annen side hadde jeg jo da ikke fått oppholdstilatelse i USA og da hadde vi sikkert ikke vært sammen i dag uansett. Det hadde nok vært det smarteste, da hadde vi iallefall vært besteevenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...