Wulfi Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Jeg tror det.... Men hvis jeg måtte gå gjennom de siste 3 årene på nytt ,så ville sagt nei. Hadde ikke orket det en gang til. 0 Siter
Gjest LuIa Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Ja. Men det er kanskje ikke så rart siden vi bare har vært gift en uke , etter syv år og to barn sammen. 0 Siter
Snipp Snapp Snute Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Nei. Ja selvfølgelig å det etter 12 år. 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Kommer an på hvilken dag du spør meg.... Noen dager er han drømmeprinsen, andre ganger har jeg bare lyst til å returnere ham til svigermor ;-) Men, jeg er egentlig glad for at jeg ikke visste det jeg vet i dag da jeg giftet meg... Om svigermødre, og oppvask, doseter ....og andre bagateller som kan drive en til vannvidd ;-) 0 Siter
gyrken Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Jada. Det var jo ingen andre som ville ha meg! 0 Siter
amber sun Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Ja! Definitivt! :-) Vi har vært gift i snart 9 år, og har aldri angret på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.