Gå til innhold

Thaimor!


sibadulla

Anbefalte innlegg

Litt skryt sånn på tampen av uka: den oppdaterte hjemmesiden din var jo helt suveren :-) Også så mange fine, nye bilder, da! Spesielt godt likte jeg det herlige bildet av guttene under "hjemreisen". Dine endringer og stadig nye bilder, gjør ventetiden litt lettere for en 'stakkars' ventende sibadulla ;-)

Ha en fin helg!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Thaimor. Kan du ikke være så snill å legge ut linken til sida di. Har sett den opprinnelige sida jeg også, men skjønner at du nå har fått en ny. Det blir spennende. Nå går det rimelig fort unna her i heimen også. Vi fikk ny sosialrapport og har samlet alle papirer i løpet av et par uker. I morgen går søknaden til suak. Regnet med å bli godkjente tidlig på høsten en gang, men i dag kom en virkelig GLADMELDING. Suak har kontaktet vårt sosialkontor og fortalt at de vil prioritere søknaden vår, pga det vi har vært gjennom , og fordi det ikke er stort mer enn et halvt år siden vi var i suak sin kø, og da hadde ventet over tre mnd. Jeg ble så glad at jeg kunne ikke tro det. I stedet for 15 uker så må vi nå vente kanskje maks tre uker. Dermed håper jeg at papirer skal sendes Thailand en gang i juli. Jeg er så GLAAAAAAD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thaimor. Kan du ikke være så snill å legge ut linken til sida di. Har sett den opprinnelige sida jeg også, men skjønner at du nå har fått en ny. Det blir spennende. Nå går det rimelig fort unna her i heimen også. Vi fikk ny sosialrapport og har samlet alle papirer i løpet av et par uker. I morgen går søknaden til suak. Regnet med å bli godkjente tidlig på høsten en gang, men i dag kom en virkelig GLADMELDING. Suak har kontaktet vårt sosialkontor og fortalt at de vil prioritere søknaden vår, pga det vi har vært gjennom , og fordi det ikke er stort mer enn et halvt år siden vi var i suak sin kø, og da hadde ventet over tre mnd. Jeg ble så glad at jeg kunne ikke tro det. I stedet for 15 uker så må vi nå vente kanskje maks tre uker. Dermed håper jeg at papirer skal sendes Thailand en gang i juli. Jeg er så GLAAAAAAD.

Nå ble også jeg glad, veldig glad faktisk! Der ser du, de har hjerter i SUAK også :)

Dette vil mao. si tildeling allerede i år (mest sannsynlig) Er det ikke deilig med litt medvind i seilene da, dere har fortjent det :)

Ikke hør på alt sibadulla sier - hun er litt "høy" for tiden. Vel, noen nye bilder er det - jeg liker å variere, men stortsett er det meste som før...bare litt annerledes design

http://home.no/thaiadopt

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å få karakteren _suveren_ på en fredags ettermiddag. Jeg suger til meg alt som en tørr svamp :))

Vel, uansett hva folk måtte mene og synse, er jeg litt stolt selv også, og hvis andre også har glede av den, er det dobbel glede :)

Ha en fin helg sibadulla - med stor og liten mann (det nærmer seg for hver dag) :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på...sidene dine er kjempe. Har sikkert lest historiene dine minst 5 ganger, og blir like rørt hver gang. Spesielt når dere skriver om den eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thaimor. Kan du ikke være så snill å legge ut linken til sida di. Har sett den opprinnelige sida jeg også, men skjønner at du nå har fått en ny. Det blir spennende. Nå går det rimelig fort unna her i heimen også. Vi fikk ny sosialrapport og har samlet alle papirer i løpet av et par uker. I morgen går søknaden til suak. Regnet med å bli godkjente tidlig på høsten en gang, men i dag kom en virkelig GLADMELDING. Suak har kontaktet vårt sosialkontor og fortalt at de vil prioritere søknaden vår, pga det vi har vært gjennom , og fordi det ikke er stort mer enn et halvt år siden vi var i suak sin kø, og da hadde ventet over tre mnd. Jeg ble så glad at jeg kunne ikke tro det. I stedet for 15 uker så må vi nå vente kanskje maks tre uker. Dermed håper jeg at papirer skal sendes Thailand en gang i juli. Jeg er så GLAAAAAAD.

Slutter meg til thaimors glede over SUAKS hjertelag når det gjelder deres sak, grot! Lykke til videre, blir spennende og følge med fremover!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på...sidene dine er kjempe. Har sikkert lest historiene dine minst 5 ganger, og blir like rørt hver gang. Spesielt når dere skriver om den eldste.

hmmm! jeg har tenkt litt på det selv også, at historiene virker forskjellige - førstemann er _barnet_ mens lillemann er vedhenget :)

For meg var den første adopsjonen den største happeningen i mitt liv, det var som å kaste seg over bord uten livbøye. Vi ante lite og ingenting verken om unger eller oss selv... og alt vi opplevde både før og under reisa har risset seg inn for evig og alltid. Andre gang kruset vi bare rundt i stille farvann, mye mer avslappende og behagelig. Vi hadde jo en viss peiling på hvor dette bar hen. Derfor blir alt "stæsjet" rund så forskjellig, det blir litt reprise :)

...men til det viktigste. Ungene blir aldri "reprise", de er like unike og verdifulle om de kom som nr. 1 eller nr. 2, og det samme hadde det vært om det var den tiende...... tror bare ikke jeg hadde giddet skrive om den tiende hentereisa ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på...sidene dine er kjempe. Har sikkert lest historiene dine minst 5 ganger, og blir like rørt hver gang. Spesielt når dere skriver om den eldste.

hmmm! jeg har tenkt litt på det selv også, at historiene virker forskjellige - førstemann er _barnet_ mens lillemann er vedhenget :)

For meg var den første adopsjonen den største happeningen i mitt liv, det var som å kaste seg over bord uten livbøye. Vi ante lite og ingenting verken om unger eller oss selv... og alt vi opplevde både før og under reisa har risset seg inn for evig og alltid. Andre gang kruset vi bare rundt i stille farvann, mye mer avslappende og behagelig. Vi hadde jo en viss peiling på hvor dette bar hen. Derfor blir alt "stæsjet" rund så forskjellig, det blir litt reprise :)

...men til det viktigste. Ungene blir aldri "reprise", de er like unike og verdifulle om de kom som nr. 1 eller nr. 2, og det samme hadde det vært om det var den tiende...... tror bare ikke jeg hadde giddet _skrive_ om den tiende hentereisa ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm! jeg har tenkt litt på det selv også, at historiene virker forskjellige - førstemann er _barnet_ mens lillemann er vedhenget :)

For meg var den første adopsjonen den største happeningen i mitt liv, det var som å kaste seg over bord uten livbøye. Vi ante lite og ingenting verken om unger eller oss selv... og alt vi opplevde både før og under reisa har risset seg inn for evig og alltid. Andre gang kruset vi bare rundt i stille farvann, mye mer avslappende og behagelig. Vi hadde jo en viss peiling på hvor dette bar hen. Derfor blir alt "stæsjet" rund så forskjellig, det blir litt reprise :)

...men til det viktigste. Ungene blir aldri "reprise", de er like unike og verdifulle om de kom som nr. 1 eller nr. 2, og det samme hadde det vært om det var den tiende...... tror bare ikke jeg hadde giddet _skrive_ om den tiende hentereisa ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble også jeg glad, veldig glad faktisk! Der ser du, de har hjerter i SUAK også :)

Dette vil mao. si tildeling allerede i år (mest sannsynlig) Er det ikke deilig med litt medvind i seilene da, dere har fortjent det :)

Ikke hør på alt sibadulla sier - hun er litt "høy" for tiden. Vel, noen nye bilder er det - jeg liker å variere, men stortsett er det meste som før...bare litt annerledes design

http://home.no/thaiadopt

Klem

Ha-ha, thaimor! Ok - jeg er "høy", men jeg mente det jeg sa (skrev) likevel! Føler meg ellers litt "lost" iom. at vi ikke har fått telefon i den nye leiligheten enda og bare får dolet på jobb ;-) Hardt i ventetiden!

Grot! For en fantastisk nyhet!!!!! Det var virkelig fortjent, mener nå jeg :-) Gleder meg på deres vegne! Blir gøy å følge deg videre.

Ha en fin uke i det fine været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...