Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 -Sukk, jeg lovde meg selv om at jeg ALDI mere skulle falle for fristelsen og bruke penger på sånne såkalte vidunderkurer som skal gjøre en så og så slank på så kort tid etc.. Men alt er så stoppet opp for meg, vil så gjerne ha bort mage osv.. liker ikke det jeg ser i speilet og jeg er redd jeg kommer til å begynne med gamle synder om jeg ikke gjør noe.. Er det noen som har prøvd dette nye slankeplastret som er kommet, Shape patch eller hva det nå het.. Hva med Homeopat sørensens resept? Og hva er best av cambridge eller Noka dietten? Smak, og føler man metthet ved disse pulverkurene? Jeg er 159 høy og jeg veier ca. 63 kg Og jeg er 25 år Noen som har prøvd dette og har erfaringer så setter jeg pris på det Hilsen meget triste meg i dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg synes du skal være forsiktig. Du har ikke noe særlig overvekt, og med å begynne med en masse tull og tøys kan du faktisk heller ende opp med å legge på deg. Man får masse rare tanker i hodet når man slanker seg, og til slutt begynner man like ofte å tvangsspise fordi man bare må ha det forbudte. Lev heller sunt, og tren for å holde deg i form og nyt livet. For å si det kort, den første gangen jeg følte meg feit, da var jeg slank da ....ihvertfall i forhold til nå....! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei jeg synes ikek du skal prøve noen "vidunderkurer" , for de finnes ikke. Det går ikke ann å miste mer enn 0.5 - 1 kg fett i uka , uten å samtidig miste masse muskler samtidig. Det vil du ikke. Det aller viktigste er at du spiser rett og trener rett. Det her var vel rimelig selvasagt, men jeg skrev det allikevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.