Gå til innhold

mørket svøper om meg

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Og jeg som sa til psyken at det gikk ikke så aller verst. Fordi jeg følte meg ganske rolig..

Hvordan kunne jeg vite at jeg skulle bli så fullstendig inntulla i depresjonen igjen, og at det var den som kom, ikke noe godt og rolig som ville ha vært verdt å kjempe for.

Har nesten ikke vært oppe de siste dagene, bare kava meg opp for å dette sammen på sofaen. jeg orker ikke mer enn det. kanskje spise en banan, se litt på tv, men jeg får ikke med meg noe, og jeg gir faen. jeg skulle vært ute og gått og gått, for jeg har lagt på meg, og jeg får helt hetta.

kan ikke kutte meg mer der jeg pleier, modern kommer antagelig på besøk snart, og hun vet ikke. og hun må ikke få vite.

men slanke meg kan jeg, slutte å spise, sulte meg. og ingen vil se noe, fordi jeg har gått opp de kg jeg nå skal plage bort. så ingen vil se forskjell. ingen vil merke noe.

ingen vet jeg drukner heller, ingen bryr seg denne helga. hodet er under vann. ingenting er lenger, borte, helt borte er alt.

vil ikke at noe skal komme tilbake. vil være her. bare sove, sløve, forsvinne.

også kan jeg tenke: de tok feil.

at snakk, snakk , snakk skal kunne hjelpe meg. at jeg ville blitt gal av piller. feil. jeg drukner i snakket dems, mens de ser på og jeg føler de ler. De står over, over vannflata, og jeg ser bildet blir brutt av bølgene, men de ler. jeg er forsøkskanin. de spiller russisk rulett med meg, og jeg vil alltid tape. det er de som holder pistolen, og avtrekkeren går av av seg selv.

hun klarer seg. hun klarer seg alltid. se det an. alt ordner seg. hun fikser det selv.

ja, javisst. hadde pistolen vært ladd og det var min hånd på avtrekkeren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51916-m%C3%B8rket-sv%C3%B8per-om-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som bryr seg om deg, Calestia. Du er nemlig ei flott jente.

Depresjonen slipper taket etter hvert. Ingen ting varer evig!

Kanskje skulle du ta sjansen på å fortelle moren din hvordan du har det? Kanskje forstår hun mer enn du tror?

Du beskriver depresjonen på en sånn måte at jeg nesten føler hvor vondt du har det. Håper du holder ut! Vil gjerne fortsette med å ha kontakt med deg. Tror mange på DOL føler det samme.

Megaklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...