Gå til innhold

Spørsmål til pene mennesker

Anbefalte innlegg

Gjest Maiken

Har diskutert tema med venner. Noen mente at det er lett å tenke slik fordi en tenker at "ingen er perfekt". Man tenker gjerne (dette mye for å få det bedre med seg selv) at "greit så er hun pen, men hun har sikkert ikke noe bra personlighet"..

Støtter ellers søkende sin terori.

Ser at håret er et tema som tas opp her, spesielt langt lyst hår...

Har dere tenkt over at håret gjør mye med et menneskes utseende? En jente kan meget godt "spille på" et vakkert hår.

Klipp det vekk, så er det ikke alltid jenta er så pen lenger! Lagt merke til det?

En pen jente er pen uansett hår, lengde og frisyre :-)

Fortsetter under...

Gjest mann

Ser at håret er et tema som tas opp her, spesielt langt lyst hår...

Har dere tenkt over at håret gjør mye med et menneskes utseende? En jente kan meget godt "spille på" et vakkert hår.

Klipp det vekk, så er det ikke alltid jenta er så pen lenger! Lagt merke til det?

En pen jente er pen uansett hår, lengde og frisyre :-)

Nei, håret er en viktig del av utseendet på samme måte som f.eks. tenner og hud.

Kvinner med kort kjerringfrisyre er ikke pene uansett.

Da jeg gikk på skolen , kalte (de som ikke kjente meg) "juba juba"!!!

Lite gøy...

Da jeg begynte som modell fikk jeg høre av flere at modeller gikk for å være lite smarte ...hmf....

Sist jeg var ute med mannen min kom det ei bort til meg og unskylte seg for å ha snakket stygt(løgner) om meg i 2 år!!

Skal si det lite pent mye av det hun sa.....at jeg hadde vært hore , at jeg hadde tatt mange plastisk operasjoner etc....

Hun visste ikke hvorfor hun hadde sagt de tingen , bare at hun var redd for at typen hennes skulle like meg!?!!!

Takker meg til rynkene og celluliten som sakte men sikkert har begynt og kommme...he...he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...