Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å lide av depresjon. Er snart ferdig med skole, og i dagens marked ser det ganske mørkt ut. Har også opparbeidet meg et stort studielån. I barneskolen ble jeg mobbet fordi jeg var meget overvektig, ble kalt inn av helsesøster hver 14 dag mens hele klassen så det. Dette henger igjen fra folk i klassen, og i dag har jeg ingen venner. Bor fremdeles hjemme . Har lyst til å fortsette med skolegang, men har ikke råd. Finnes det noen støtteordning, har jeg mulighet til å søke om støtte fra det offentlige om videre skolegang. Dette må også dekke bokostnader for den tiden jeg studerer. Må bare bort fra der hvor jeg bor nå!!

Er veldig langt nede her, og lurer av og til på om det er greiest å gjøre det slutt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51952-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Ta kontakt med legen din. Si han må hjelpe deg. Henvise deg dit du kan få hjelp. Samtaleterapi kanskje. Eller en sosionom som kan råde om økonomiske anliggender. Det skal de kunne på sosialkontoret også. De har plikt til å hjelpe alle i befolkningen som ikke finner fram i systemet når det gjelder økonomiske anliggender.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51952-depresjon/#findComment-207702
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...