Gå til innhold

LYKKEN ER...........................


mito

Anbefalte innlegg

............å ta imot kveldens ro akkompagnert av hennes ivrige monolog i sengen, med kosebamse og pledd som trofaste tilhørere. Lykken er å se hennes skjelmske, lure blikk når jeg igjen kommer inn å sier nattinatti, må lalle nå... Lykke er å trøste nært og varmt når hun trett gråter etter å ha pratet seg tom, og nok vet at hun bør sove, men ikke får det riktig til. Lykken er å betrakte en sovende tulle, fornøyd og trygg etter mammas trøstende favntak, avgårde på reise med Jon Blund... Lykken er å snu henne rundt, ennå sovende og tung, bre dynen lett over og hviske nattinatti, lalle nå, og bare kjenne hvor ufattelig velsignet jeg er...

Dette er min beskjedne hyllest til min ubeskrivelig vakre datter fra Kina, til hennes tapre mor som sørget for at hun ble trygt ivaretatt til vi kunne hente henne - og til vår Gud - som gav også oss den største av alle velsignelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må tilstå at det var med klump i halsen jeg leste dine vakre ord om datteren deres. Takk forat du delte dem med oss!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...