Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm vet ikke hva jeg skal skrive.Må bare få ut litt dritt.

Er dritt lei alt,skjønner ikke helt hva som er meninga med livet egentlig.Man sliter hele livet for å få det en vil ha og så dør man...enten man har fått det til eller ikke...hva er egentlig vitsen da?Hvis en er heldig så finner man en å dele livet med..hittils så har jeg bare møtt egoister og raringer...eneste positive med livet mitt er at jeg har jentungen.Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne.Hun er nok det beste jeg kommer til å få ut av livet.

Huff,har følelsen av at jeg kommer til å ende opp som en gammel peppermø...

Hvorfor skal alt være så forbanna vanskelig?Er jeg dømt til å sitte her alene med alt resten av livet?Virker sånn...jeg ser venner som finner en partner og kjøper hus og får barn...hvorfor kan ikke jeg finne den partneren?Barnet har jeg alt...

Og hvor finner man de drømmeprinsene?Har ikke sett en eneste en på et år ivertfall..

Men på en annen side,hvem vil vel innvolvere seg i en deprimert alenemor som går til psykolog...De kunne jo tro det var smittsomt.

blæh....hva er vitsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51993-drittdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skulle vi gjort uten drittdager?

Det er de dagene vi tenker.

De er de dagene vi vokser.

Et godt svar, Vincent.

Jeg kaller spesielt fine dager "sternedager". Det blir ikke mange av dem i løpet av et år. Det er derfor de er spesielle!

Hverdager er det nok av. "Drittdager" kommer også med jevne mellomrom. Men motgang får oss faktisk til å vokse og til å tenke, og dessuten til å sette pris på hverdagene.

Og ikke glem - til Snuppa - en vet aldri hva morgendagen bringer. Den kan bli en "stjernedag". Det kan til og med komme en trivelig mann du kan bli kjent med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51993-drittdag/#findComment-206893
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...