Gå til innhold

Godmorgen syvsovere:-))))) sole skinner!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden jeg sendte dagsrapport i går får jeg gjøre det idag også...*s*

Her i Fredrikstad er det allerede 12 grader på morgenkvisten. Lover bra for resten av dagen. Håper virkelig ikke at værdamene på tv2 hadde rett når de sa at det var muligheter for regn utover kvelden. :o)

Ha en finfin søndag!

mvh

God morgen! Jeg har nettopp våknet og har sovet ganske bra i natt, jeg våkne bare en gang og siden PCen var avslått så falt jeg ikke for fristelsen......*S*

Blå himmel er det også og jeg nyter dagens første kaffekopp og røyk. I dag er det morsdag i Spania og av Cristian fikk jeg en blå vase med en gul rose av kreppapir i som han har laget selv. :-)

Resten av huset sover, men snart kommer nok Elena med noe også, hun har hatt lyst til å gi meg gavene helt siden fredag, hun har laget 7 stykker! *S*

God morgen! Jeg har nettopp våknet og har sovet ganske bra i natt, jeg våkne bare en gang og siden PCen var avslått så falt jeg ikke for fristelsen......*S*

Blå himmel er det også og jeg nyter dagens første kaffekopp og røyk. I dag er det morsdag i Spania og av Cristian fikk jeg en blå vase med en gul rose av kreppapir i som han har laget selv. :-)

Resten av huset sover, men snart kommer nok Elena med noe også, hun har hatt lyst til å gi meg gavene helt siden fredag, hun har laget 7 stykker! *S*

Er det ikke herlig når barna selv lager gaver , de legger all sin sjel i:-))? Det varmer virkelig.

Annonse

Mornings Sjarmør :-) Jeg har vært oppe i et helt kvarter nå ,og skal straks på "jobb". Skal hjelpe Sjefen og flytte i dag ,så det blir nok bånn gass fra morgen til kveld ja. Sol og varmt er det her også ,men hva hjelper DET? Som ny-tatovert så kan jeg ikke gå i t-skjorte en gang ! *svetter*

Jaja...Jeg overlever nok . Ha en Superfornøyelig dag Spenning :-)

*Vestlandsklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...