Gå til innhold

2 mnd siden tildeling....


Gjest maas

Anbefalte innlegg

Gjest maas

..og vi lengter og lengter etter vår minste go gutt.(thailand) Syns tiden går veldig sakte for uansett hva vi gjør så er han jo med.

Ungene spør nå mer og mer:Hvorfor kan vi ikke få han snart, vi har jo fått han for lenge siden? Barna er 9 og snart 8 venter like mye som oss. Vi holder oss for tiden i full gang med ting i håp om at tiden skal gå i en rekord fart og at vi fåt beskjed snart.

Jeg vet vi ikke er de eneste som venter.

Ha en fin søndag alle sammen,

ventende mamma,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei maas :-)

Tiden går seint når man venter på å hente hjem barnet sitt og lillebroren sin - det er sikkert !

Husker godt hvordan det var da vi ventet på reisebeskjed.

Er dere heldige så kommer det snart en ny rapport med bilder. Vi fikk en rapport ganske nøyaktig to mnd etter tildelingen - og det var fantastisk deilig å se nye bilder og få høre mer om den siste utviklingen deres:-)

Ønsker dere massse lykke til i denne ventetiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære maas!

Vet akkurat hvordan dere har det.... Sånn er det i heimen vår også :-) Rart å tenke på at vi ligger HELT likt! Tenk om vi kan få reise sammen!

Huff... ventetiden etter tildeling er den desidert verste. Nå som vi har flyttet og er i hus, så kommer lengselen tilbake for fullt. Hadde ikke trodd det skulle være SÅ tøft... vet jo at han har det bra, men likevel...

Sender deg noen styrkevibber i ventetiden ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maas

Hei maas :-)

Tiden går seint når man venter på å hente hjem barnet sitt og lillebroren sin - det er sikkert !

Husker godt hvordan det var da vi ventet på reisebeskjed.

Er dere heldige så kommer det snart en ny rapport med bilder. Vi fikk en rapport ganske nøyaktig to mnd etter tildelingen - og det var fantastisk deilig å se nye bilder og få høre mer om den siste utviklingen deres:-)

Ønsker dere massse lykke til i denne ventetiden :-)

Tusen takk for omtanken, ja dere vet jo hvordan det er. Jeg håper veldig på rapporter nå for mye har jo skjedd siden rapportene siden tildeling.

Vi får satse på at det skjer noe snart.

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maas

Hei, kjære maas!

Vet akkurat hvordan dere har det.... Sånn er det i heimen vår også :-) Rart å tenke på at vi ligger HELT likt! Tenk om vi kan få reise sammen!

Huff... ventetiden etter tildeling er den desidert verste. Nå som vi har flyttet og er i hus, så kommer lengselen tilbake for fullt. Hadde ikke trodd det skulle være SÅ tøft... vet jo at han har det bra, men likevel...

Sender deg noen styrkevibber i ventetiden ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Klem,

Ja, vi er i samme bått, ja akkurat samme båt og. Det hadde vært veldig morro om vi fikk reise sammen. Det er jammen godt vi og har litt oppussing på gang, og ikke minst hagearbeid.

Ja jeg trenger alle vibbene jeg kan få nå... vi får satse på rapporter i dag eller denne uken. Det første jeg sa til mannen min da vi våknet i dag det var at jeg hadde veldig på følelsen at vi fikk reisebeskjed iløpet av denne uken...vel man kan jo alltids håpe. Ikke sant?!

Vi snakkes,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er i samme bått, ja akkurat samme båt og. Det hadde vært veldig morro om vi fikk reise sammen. Det er jammen godt vi og har litt oppussing på gang, og ikke minst hagearbeid.

Ja jeg trenger alle vibbene jeg kan få nå... vi får satse på rapporter i dag eller denne uken. Det første jeg sa til mannen min da vi våknet i dag det var at jeg hadde veldig på følelsen at vi fikk reisebeskjed iløpet av denne uken...vel man kan jo alltids håpe. Ikke sant?!

Vi snakkes,

Håper du har rett!!!! Jeg hadde samme følelse forrige uke (vi er noen optimister :-). Men, ingen ting skjedde... Kanskje det betød SNART!? Iom. at du har fått følelsen også så kanskje det stemmer?! Tror jeg blir - om mulig - enda mer glad over denne telefoenen enn tildelingstelefonen... Om det går an, da?

Ei jeg har blitt litt kjent med over mail fikk reisedato for 2 uker siden. Tildeling i november... Det SKAL gå raskere med oss - ikke sant?!?!?

Huff, får ikke gjort noe på jobb nå, jeg... Må skjerpe meg! *returnerer motvillig til kampanjen jeg jobber med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Selly

Hei!

Det høres fælt ut å måtte vente så lenge. Har dere fått bilde av gullgutten? Vi fikk vår lille gutt fra Colombia 26. april, og skal hente ham 21. mai og jeg synes det er lenge til! Men jeg synes det er lettere å vente nå når jeg har bilde. Nå er rommet hans klart og jeg er inne og titter flere ganger om dagen.

Lykke til med ventetiden, krysser fingre for at det nærmer seg hentereise for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maas

Håper du har rett!!!! Jeg hadde samme følelse forrige uke (vi er noen optimister :-). Men, ingen ting skjedde... Kanskje det betød SNART!? Iom. at du har fått følelsen også så kanskje det stemmer?! Tror jeg blir - om mulig - enda mer glad over denne telefoenen enn tildelingstelefonen... Om det går an, da?

Ei jeg har blitt litt kjent med over mail fikk reisedato for 2 uker siden. Tildeling i november... Det SKAL gå raskere med oss - ikke sant?!?!?

Huff, får ikke gjort noe på jobb nå, jeg... Må skjerpe meg! *returnerer motvillig til kampanjen jeg jobber med*

Nei jeg har ikke tenkt å vente så lenge....jeg håper på reise i sommer jeg. Er det mye å forvente tror du??

Nei det skal ikke g så mye lenger tid nå. Da hun vikk reise beskjed for 2 uker siden, når var foreløpig rettsdato da? Er det 5-6 uker etter at telefonen er kommer?

Nei nå skal jeg sette meg litt ut i solen for der er det deilig nå etter at jeg har hengt opp en del klær...

Vi snakkes og ha en fin dag,

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke tenkt å vente så lenge....jeg håper på reise i sommer jeg. Er det mye å forvente tror du??

Nei det skal ikke g så mye lenger tid nå. Da hun vikk reise beskjed for 2 uker siden, når var foreløpig rettsdato da? Er det 5-6 uker etter at telefonen er kommer?

Nei nå skal jeg sette meg litt ut i solen for der er det deilig nå etter at jeg har hengt opp en del klær...

Vi snakkes og ha en fin dag,

klemmer fra

Skriver mer på mail, men har ikke adressen din her på jobben. Forsøkte den som ligger på Nicklisten, men uten hell?! Kom i retur. Hjemme har jeg ikke tilgang pga. flyttingen og at telefonlinjer ikke er oppe enda (trege Telenor...grrrr!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maas

Skriver mer på mail, men har ikke adressen din her på jobben. Forsøkte den som ligger på Nicklisten, men uten hell?! Kom i retur. Hjemme har jeg ikke tilgang pga. flyttingen og at telefonlinjer ikke er oppe enda (trege Telenor...grrrr!)

Her er den riktige:

[email protected]

Vi snakkes mer der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, vi er i samme bått, ja akkurat samme båt og. Det hadde vært veldig morro om vi fikk reise sammen. Det er jammen godt vi og har litt oppussing på gang, og ikke minst hagearbeid.

Ja jeg trenger alle vibbene jeg kan få nå... vi får satse på rapporter i dag eller denne uken. Det første jeg sa til mannen min da vi våknet i dag det var at jeg hadde veldig på følelsen at vi fikk reisebeskjed iløpet av denne uken...vel man kan jo alltids håpe. Ikke sant?!

Vi snakkes,

Dere kan jo høre med Linda i VB om hvorvidt deres barn er fra samme del av Bangkok eller ikke. Hvis de ikke er det, er sansynligheten for at dere får reise sammen heller liten.

De vi reiste sammen med hadde fått tildleing hele to og en halv måned etter oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo høre med Linda i VB om hvorvidt deres barn er fra samme del av Bangkok eller ikke. Hvis de ikke er det, er sansynligheten for at dere får reise sammen heller liten.

De vi reiste sammen med hadde fått tildleing hele to og en halv måned etter oss.

Det stemmer det. Det er ikke tildelingstidspunktet som avgjør, men hvor ungene bor.

Husk, Bangkok er enorm i omkrets og trafikken tett. Minibussen kjører rundt og samler opp ungene om morgenen og leverer dem tilbake om ettermiddagen, da er det veldig tidsbesparende at de bor på samme strekning :)

...men ring og sjekk!!! Dere kan jo ha flaks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ventet siden beg. av mars på

mer info og bilder av vår datter fra

Thailand. Håper det skjer noe snart.

Føler imidlertid at tiden ikke går like sent

nå som ventetiden gjorde med førstemann.

Det blir også spennende å se hvilke

andre familier vi møter i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også ventet siden beg. av mars på

mer info og bilder av vår datter fra

Thailand. Håper det skjer noe snart.

Føler imidlertid at tiden ikke går like sent

nå som ventetiden gjorde med førstemann.

Det blir også spennende å se hvilke

andre familier vi møter i Thailand.

Hei, fikk dere og tildeling 5 mars? Så hyggelig med flere fra Thailand.

Jeg synes det er fælt, men siden jeg har to fra før har jeg mer å henge fingrene i.

Vi snakkes,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...