Gå til innhold

FU: Er du mårragretten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillelurven

Det hender hvis folk maser på meg med en gang jeg står opp. Jeg liker veldig godt å få en liten stund for meg selv om morran før alle de andre står opp! :-)

Ja, en stund i ensom majestet er gull verdt. Jeg gleder meg til minsten blir syvsover, sånn engang om en 10 års tid! :-)

Annonse

Lillelurven

Hadde noen alternativer da:

1. Jeg sto opp før dem.

2. Vi lekte stilleleken.

3. De fikk iskrem til frokost hvis de holdt kjeft. ;-)

*Knegg* Punkt nr. 3 har jeg benyttet meg av! '

Men det tror jeg ikke jeg våger å si på foreldreforum. Noen får jo angst dersom man forer ungene med vaffler! :-) Og is til frokost, det er vel verre enn å banne i kirka! (Om noen ennå bryr seg om det da...)

Gjest retvizan

*Knegg* Punkt nr. 3 har jeg benyttet meg av! '

Men det tror jeg ikke jeg våger å si på foreldreforum. Noen får jo angst dersom man forer ungene med vaffler! :-) Og is til frokost, det er vel verre enn å banne i kirka! (Om noen ennå bryr seg om det da...)

Foreldreforum er ikke å spøke med, vettu. ;-)

En gang da jeg og sønnen min (han var 8 år) var på Menorca på ferie, så spiste vi til og med iskrem til middag. De hadde egne iskremrestauranter der, og vi hadde gjerne en sort is til hovedrett og en til dessert.

Frokosten inntok gutten på bar, lærte seg fort til å bestille; One chips and one coke, please!

Og så kjøpte vi sånne vanvittig gode kaker om ettermiddagen, paideig med vaniljekrem, jordbær og gelé på toppen.

*vann i munnen*

Lillelurven

Foreldreforum er ikke å spøke med, vettu. ;-)

En gang da jeg og sønnen min (han var 8 år) var på Menorca på ferie, så spiste vi til og med iskrem til middag. De hadde egne iskremrestauranter der, og vi hadde gjerne en sort is til hovedrett og en til dessert.

Frokosten inntok gutten på bar, lærte seg fort til å bestille; One chips and one coke, please!

Og så kjøpte vi sånne vanvittig gode kaker om ettermiddagen, paideig med vaniljekrem, jordbær og gelé på toppen.

*vann i munnen*

Dersom du slenger på litt pizza innimellom, har du skissert opp menyen vi blir å innta fra lørdag, og 15 jublende dager til ende!

Malaga er ei fantastisk gulerot akkurat nå om dagen!

Annonse

Lillelurven

Er ikke morra gretten. Jeg sover meget lett og våkner av den minste lyd. Det er ikke bare positivt, men veldig ok når klokka ringer:-)))

Jeg blir bare sååå irriter tav alle lydene som vekker meg! Og så liker jeg å tenke at jeg kan sove bare _litt_ til...på det verste kom sjefen å banka på døra mi klokka 12.00 en dag, (hadde ikke telf.) det var litt flaut!

Lillelurven

Av og til er jeg mårragretten men ikke så ofte. Når det gjelder sambo og vekkeklokken, er det ett velretta spark i ræva som skal til*s* Da tusler han slukøret opp å slår av vekkeklokka.

Hadde jeg sparka sambo i ræva, hadde det blitt krig! :-)

Gjest retvizan

Dersom du slenger på litt pizza innimellom, har du skissert opp menyen vi blir å innta fra lørdag, og 15 jublende dager til ende!

Malaga er ei fantastisk gulerot akkurat nå om dagen!

WOW, Malaga?!

Det var litt av ei gulrot, ja. :-) Jeg har mista alle gulrøttene av syne, svigermor skygger for dem, he he. Hun inntar heimen 22 mai og blir ei uke. Når den uka er over ser jeg sikkert gulrøttene mine igjen.

Lillelurven

WOW, Malaga?!

Det var litt av ei gulrot, ja. :-) Jeg har mista alle gulrøttene av syne, svigermor skygger for dem, he he. Hun inntar heimen 22 mai og blir ei uke. Når den uka er over ser jeg sikkert gulrøttene mine igjen.

Ooops! Men det kan jo bli noen fine historier av det besøket:-)

Lillelurven

Hyyyssjjjj....

Høvdingen lusker muligens rundt på dol. Det ble en heftig historie sist gang, men den er for sterkt til å dras fram her. :-/

*paranoid*

*LOL* Så det ble det?

Vel, jeg kan bare krysse fingrene og be deg holde medisinskapet a jour! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...