Gå til innhold

FU: Er du mårragretten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hender hvis folk maser på meg med en gang jeg står opp. Jeg liker veldig godt å få en liten stund for meg selv om morran før alle de andre står opp! :-)

Meget sjelden, stort sett blid og glad fra klokken 5 om morgenen. Men stress meg ikke opp:-)) Liker meget godt å bli vekt å spurt om jeg vil kose, da blir det en bra deg: selv om det lett blir stress pga. klokka flyr fra en:-)-))

Gjest retvizan

Åja, det var du som var en gammel hippie!

:-) Istedet for afroman, eller hva han heter, burde du lytte til Oasis med Hindu Times.

Og hvor finner jeg den? Bare sånn til avspilling? (tør ikke å laste ned noe på detta ruklet før det går an å restarte det)

Jeg blir bare sååå irriter tav alle lydene som vekker meg! Og så liker jeg å tenke at jeg kan sove bare _litt_ til...på det verste kom sjefen å banka på døra mi klokka 12.00 en dag, (hadde ikke telf.) det var litt flaut!

Kl 12??...hehe, skjøner jo at det var flaut. Jeg står opp nesten med en gang, ligger kanskje i ett minutt. Men har jeg tid kan jeg gjerne ligge å dorme i en halv times tid. Jeg sovner ikke igjen, selv om jeg døser.

Annonse

Lillelurven

Og hvor finner jeg den? Bare sånn til avspilling? (tør ikke å laste ned noe på detta ruklet før det går an å restarte det)

Åhh, du spør så vanskelig!! Vent litt, så skal jeg se...Jeg er så opptatt me då få ut litt aggresjon, slår til alle ukjennte og kjennte på FC:-)

*Knegg* Punkt nr. 3 har jeg benyttet meg av! '

Men det tror jeg ikke jeg våger å si på foreldreforum. Noen får jo angst dersom man forer ungene med vaffler! :-) Og is til frokost, det er vel verre enn å banne i kirka! (Om noen ennå bryr seg om det da...)

Vi hadde gelé til kveldsmat i går - og cola av kaffekopper! hehehe

Lillelurven

De dagene jeg kan sove lenge, f.eks. lørdag og søndag, våkner jeg tidlig - gjerne ved seks-sju-tiden.

De dagene jeg MÅ tidlig opp, før sju - da våkner jeg ikke før ni.

Er det rart en blir morragretten?

Det du beskriver der, er en veldig vanlig problemstilling:-) Og den er grusom å oppleve!!!!

Annonse

Mi klokke ringer 0700 - 0705 - 0710 - 0715 - 0720 - 0725 - 0730 - 0735 - 0740 - 0745 - 0750 - 0g 0755, og da har jeg det travelt! :-)

Det minner om meg det. :-) Jeg fant ut at hvis jeg stilte klokka til rett før nyhetene begynner (vi har klokkeradio), så våkner jeg først av litt musikk, strekker meg til dagens første nyheter og etter det er jeg såpass våken at jeg klarer å kreke meg ut av senga før jeg sovner igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...