Gå til innhold

bare et spørsmål...

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila
Skrevet

Jeg har en del spørsmål som jeg egentlig bare vil stille til en psykolog (det er ganske "heavy" saker det er snakk om...) Problemet er at jeg bor på et bittelite sted, jeg har vært til lege og fått legehenvisning, men jeg får ikke time hos psykolog før til høsten en gang.

Dette liker jeg lite, for jeg er bare deprimert i perioder. NÅ er jeg det, det er NÅ jeg trenger hjelp/svar.

Derfor gikk jeg inn på DOL, for jeg hadde hørt at her var psykologer som kunne hjelpe. Men... Jeg har ikke kredittkort, kan derfor ikke bruke den tjenesten. Har dere noen som helst slags forslag til hva jeg kan gjøre? Tør ikke skrive inn her på siden, da jeg er redd det blir for "støtende" tanker jeg har...

Klemmer,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kunne Mental Helses Hjelpetelefon være noko for deg? det er telefonnr 810 300 30, og er åpent heile døgnet.

om du føler for å være eit sted med nokon som du kan snakke med, både om det eine og det andre og om ingenting, så kan jo kanskje chat være noko? f.eks. http://welcome.to/ranglere - der er det mange herfra. av og til er det ikkje så mange tilstede der (eller ikkje så mange som er mentalt tilstede, hehe), men det kan være eit sted å få prata litt. det finst også ein psykiatri-chat her: http://home.online.no/~balder66/psykologi/psykoprat.htm

lykke til! bra du vil stå på for å få hjelp når det trengst!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan trygt stille spørsmålet her. Du skal ikke være redd for at det er "støtende".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...