Gå til innhold

HURRA - 1 år i dag !!! (fanfare spilles)


Noraførr

Anbefalte innlegg

hei alle ventere i hele Norges lange land!

I dag siger og skriver vi altså 1 år = 12 mnd. = 365 dager = 8760 timer = 525600 minutter = 31536000 sekunder siden søknaden vår ble sendt med DHL til Kina!!!

... Og nå kjenner jeg at dette begynner å bli skrekkelig spennende *gisp*. Jeg skjønner jo nå at slutten på ventetiden kan bli tung å komme seg igjennom. Føler jo selv at det har gått så greit hittil i ventetiden, men nå vokser klumpen i magen .... større og større for hver dag som går.

Slik det ser ut så får AF tildelinger før VB, så jeg har ikke oversikt om VB-søkerne med DTC-dato i mars 2001 har fått tildeling ennå. Jeg håper jo at de har det. Noen som vet?! Jeg har ikke ringt VB - føler at jeg vil vente ennå en stund får jeg begynner med sånne aktiviteter *ler*.

Kanskje er det 'bare' ei tildelingsgruppe igjen før det blir vår tur - Dette er mulig ved følgende opplegg:

1) alle i april får tildeling samtidig - deretter står mai for tur

2) litt over halve april-gruppa får tildeling neste gang. Og deretter får de med DTC-dato tidlig i mai tildeling sammen med siste halvdel av april-gruppen.

Jeg tror at ett av disse 'oppleggene' blir å skje - og da er det kanskje 6-8 uker igjen til vi får den STORE telefonen. Lurer jo litt på hvordan jeg blir å reagere på den:

1) lettere hysterisk ??

2) mildt sagt apatisk ??

3) jublende av lykke ??

4) en ubeskrivelig 'tomhetsfølelse* ??

5) med klump i halsen og tårer i øynene ??

Egne reaksjoner er jaggu ikke lett å forutse!!

----

Noen som vi sende meg noen gode ventevibber i siste ventefase?!

Glad for at jeg har dere 'der ute' - Takk for at dere er der når jeg trenger dere - som på en dag som i dag!!

ennå 'tålmodig'-hilsen og klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Noraførr :o)

Skal si at tiden går fort- enda en måned er gått siden siste oppdatering fra deg :o). Nå begynner det virkelig å nærme seg med stormakritt !

Håper tildelingen kommer fort-fort -fort, og at du klarer å beholde den positive innstillingen du har vist her hele prosessen i innspurten også !

Du har i allefall vært et lyspunkt for meg i ventetiden :-)

Vi kommer nemlig i neste pulje etter dere.

Positive vibber i bøtter og lass fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Her er noen ventevibber fra meg: *vibbvibbvibbvibbvibbvibbvibb*

Håper tildeling kommer med expressfart! :-)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde

V V V kommer! (veltrimmede vente - vibber) Lykke til med venting. Ikke bli gal!! :o)) Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, du begynner å kjenne det nå du også :o)

Jeg har det en mnd. verre enn deg :o)

Kanskje CCAA har med når de kommer i neste uke??? Optimist - ja ja ja!

Optimistklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, du begynner å kjenne det nå du også :o)

Jeg har det en mnd. verre enn deg :o)

Kanskje CCAA har med når de kommer i neste uke??? Optimist - ja ja ja!

Optimistklem fra

.....Ja det hadde vært noe - at CCAA har med seg tildelinger når de alt avlegger lille-Norge et så celebert besøk.

Vi får bare krysse fingrene! Hva skulle vi ha gjort uten HÅPET ?! Det er jo det som holder motet oppe når det røyner som alle verst :o))

kjæmpe klæm og en tube tålmodighetssalve tel dæ fra mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Noraførr. Får nesten hjerteklapp på dine vegne. Da vi fikk telefonen var jeg ute og kjørte. Holdt på å kjøre av veien he he.

Følte meg helt tom etterpå. Min mann felte noen tårer . Krysser fingre,tær for at det skjer noe snart. Er forresten på dine trakter 14-16 mai. Har du tid til ett kafebesøk eller noe sånt.

klem fra Bart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte faktisk på deg i dag tidlig:

"Er det ikke Noraførr sin 1-årsdag i dag?"

Dine oppdateringer (med en solid porsjon humor) holder liv i ventegnisten til noen og enhver....

Lov meg at du ikke forsvinner fra DOL den dagen dere får tildeling!

Klem med gode "vente-vibber" fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte faktisk på deg i dag tidlig:

"Er det ikke Noraførr sin 1-årsdag i dag?"

Dine oppdateringer (med en solid porsjon humor) holder liv i ventegnisten til noen og enhver....

Lov meg at du ikke forsvinner fra DOL den dagen dere får tildeling!

Klem med gode "vente-vibber" fra

...Jeg lover herved (på tro og ære) at jeg ikke skal forsvinne ut av DOL for godt, når vi får tildeling fra Kina *ler*

Jeg blir vel kanskje å unne meg en tur i 'ammetåka', men å forlate dere vil jeg ikke gjøre. Må jo følge dere jeg 'kjenner' helt til mål!! Det er godt å ha kontakt med de som har gått foran for å kvistet veien..... Sånn føler jeg det - og du har det sikkert på samme måten :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...