Gå til innhold

Har dere gjort og opplevd det dere ønsket for 10 -20 år siden?

Anbefalte innlegg

Tenker da på drømmene vi fleste har når vi er unge.

Om reiser , jobben en skulle ha , partneren , unger etc...

Jeg har reist mye og vært i mange land.

Min drømmejobb har jeg ikke fått realisert.

Den partneren jeg har nå elsker jeg.

Jeg ønsket meg mange unger ,og har nå fått 3.

Men det er mange drømmer som ikke er oppfylt : )

Fortsetter under...

Jeg var 4 år da jeg sa at jeg skulle bo på landet. *Oppfyllt*

For litt mer enn 11 år siden sa jeg: En eller annen gang i fremtiden skal jeg ha meg hest igjen! *Oppfyllt*

Unger skulle jeg ALDRI ha.... Nå har jeg to :-)

Jeg skulle selvsagt gifte meg med en bonde og leve på rosa skyer resten av livet. Jeg endte opp med en bossmann ,og det går opp og ned :-)))

Men jeg er fornøyd med livet :-)

Lillelurven

Jeg har vært i det yrket jeg elsker, men komla meg aldri til å fullføre utdannelsen. Så jeg er usikker på fortsettelsen...

Litt vanskelig å kombinere med unger, og den jobben sambo har.Skulle ALDRI ha unger, nå har jeg to!

Egentlig er det masse jeg ikke har fått gjort....Men,det er ennå tid.

Nix. Nei. Absolutt ikkje.

For ti år sidan... Da hadde eg eitt år igjen av vidaregåande. Eg skulle Suse gjennom universitetsstudiet mitt og på denne tida her skulle eg no ha begynt på doktorgrad. Absolutt. Eg skulle ha pengar så eg klarte meg, og ei leilighet eg trivdes med. Mann var ikkje inne i bildet, for eg skulle bli nonne dersom eg ikkje satsa på det professoratet eg dröymde om... Og morskallet var absolutt ikkje det sterkaste.

Nei eg kan ikkje seie at det har blitt slik. Gift, trygda, ustabile buforhold (som endeleg skal bli betre!!!), barn og fleire barn, og inga fullfört utdanning.

Men livet er vel stort sett bra likevel, det :-)

Jeg skulle til usa å bo et år, det har jeg opplevd, jeg skulle ha en utdanning, det har jeg fullført langt mer enn jeg egentlig trodde for 10 år siden, jeg skulle kanskje gifte meg,d et har jeg gjort, jeg ønsket meg minst 3 barn - og det har jeg IKKE fått. Alt som jeg kunne gjøre noe med,har jeg gjort, men det største ønsket, det å få barn, det greier vi ikke på egenhånd....

Annonse

For tjue år siden var ganske nyfødt og for ti år siden var mitt høyeste ønske å bli ferdig med barneskolen, noe jeg har klart *s*

Men joda, jeg har fått gjort mye av det jeg har ønsket meg. Nå gjelder det bare å få gjort det jeg ønsker meg NÅ...

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...