Gå til innhold

maas


sibadulla

Anbefalte innlegg

Fikk du mailen min nå? Hvis ikke, sender jeg den hjemmefra i kveld. litt problemer med å sende mails til din type mailadr her fra jobben om dagen! Merkelig...

Men, jeg sendte deg en mail fra nicklisten-adr min. Min første fra den kontoen, så jeg vet ikke om det virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maas

..jeg har ikke fått mail fra deg, den eneste jeg har fått er at du sitter på balkongen.

Vi snakkes senere, må ut i solen igjen nå som han endelig er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg har ikke fått mail fra deg, den eneste jeg har fått er at du sitter på balkongen.

Vi snakkes senere, må ut i solen igjen nå som han endelig er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mektig irritert

Denslags privat kommunikasjon synes jeg er irriterende, og passer ikke her på forumet. Typisk jenter, blir nesten som å stå å hviske i en krok, og dere andre får ikke være med. Burde ha vokst fra slik når dere er gamle nok til å få barn. Forum for meldinger er til denslags bruk - BRUK DET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denslags privat kommunikasjon synes jeg er irriterende, og passer ikke her på forumet. Typisk jenter, blir nesten som å stå å hviske i en krok, og dere andre får ikke være med. Burde ha vokst fra slik når dere er gamle nok til å få barn. Forum for meldinger er til denslags bruk - BRUK DET!!

Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktiv bruker som for anledningen er anon

Denslags privat kommunikasjon synes jeg er irriterende, og passer ikke her på forumet. Typisk jenter, blir nesten som å stå å hviske i en krok, og dere andre får ikke være med. Burde ha vokst fra slik når dere er gamle nok til å få barn. Forum for meldinger er til denslags bruk - BRUK DET!!

Jeg er faktisk enig, personlig småprat kan med fordel tas pr mail.

Vær så snill...?! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cebuano

Jeg er faktisk enig, personlig småprat kan med fordel tas pr mail.

Vær så snill...?! :o)

Er vel ikke noe å lage oppstyr for dette vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktiv bruker som for anledningen er anon

Jeg er faktisk enig, personlig småprat kan med fordel tas pr mail.

Vær så snill...?! :o)

Neida. Det var derfor jeg spurte så pent! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

Denslags privat kommunikasjon synes jeg er irriterende, og passer ikke her på forumet. Typisk jenter, blir nesten som å stå å hviske i en krok, og dere andre får ikke være med. Burde ha vokst fra slik når dere er gamle nok til å få barn. Forum for meldinger er til denslags bruk - BRUK DET!!

Skal dere ROPE UT kritikk (med store bokstaver) synes jeg dere kan være såpass renhårige at dere gjør det under deres vanlige nick.

Praksisen på Forum for adopsjon synes å være litt annerledes enn på de andre foraene, og det er først de siste par dagene at dette tydeligvis har vært til stor irritasjon for enkelte.

Hopp over de innleggene som er stilet til noen andre! Det er ikke verre en det.

Så slipper dere å irritere dere, og de det gjelder slipper å kaste bort tida på å lese en lang tråd MILEVIS fra tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil bare si at dere overhodet ikke plager meg med disse "Private" meldingene. Jeg ser dem snarere som et tegn på at dette forumet, tydeligvis i motsetning til andre, er mer personlige.

Bare fortsett dere

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denslags privat kommunikasjon synes jeg er irriterende, og passer ikke her på forumet. Typisk jenter, blir nesten som å stå å hviske i en krok, og dere andre får ikke være med. Burde ha vokst fra slik når dere er gamle nok til å få barn. Forum for meldinger er til denslags bruk - BRUK DET!!

Er inne her hver dag jeg også, selv om jeg ikke skriver så mye. Men dette synes jeg var voldsomt oppstyr for en filleting. Jeg synes det er ganske lett å hoppe over innlegg som er stilet til andre jeg........... Kanskje jeg bare er ualminnelig tolerant? På den annen side så synes jeg også det er helt greitt om ikke dette forumet blir som andre forum. Så lenge det er en fin og åpen tone brukerene i mellom, og vi alle kan høste frukter av andres erfaringer i denne prosessen, så er vel ærlig talt det det viktigste?

Hilsen en som ikke kommer til å være redd for å legge inn en melding til en annen thaiadoptant om det skulle føles nødvendig noen gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne her hver dag jeg også, selv om jeg ikke skriver så mye. Men dette synes jeg var voldsomt oppstyr for en filleting. Jeg synes det er ganske lett å hoppe over innlegg som er stilet til andre jeg........... Kanskje jeg bare er ualminnelig tolerant? På den annen side så synes jeg også det er helt greitt om ikke dette forumet blir som andre forum. Så lenge det er en fin og åpen tone brukerene i mellom, og vi alle kan høste frukter av andres erfaringer i denne prosessen, så er vel ærlig talt det det viktigste?

Hilsen en som ikke kommer til å være redd for å legge inn en melding til en annen thaiadoptant om det skulle føles nødvendig noen gang...

Noen er bare født surmaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om alle kunne vært like tolerante og hyggelige som oss!

;-)

la oss fortsette den "private" tråden *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irritert

Er inne her hver dag jeg også, selv om jeg ikke skriver så mye. Men dette synes jeg var voldsomt oppstyr for en filleting. Jeg synes det er ganske lett å hoppe over innlegg som er stilet til andre jeg........... Kanskje jeg bare er ualminnelig tolerant? På den annen side så synes jeg også det er helt greitt om ikke dette forumet blir som andre forum. Så lenge det er en fin og åpen tone brukerene i mellom, og vi alle kan høste frukter av andres erfaringer i denne prosessen, så er vel ærlig talt det det viktigste?

Hilsen en som ikke kommer til å være redd for å legge inn en melding til en annen thaiadoptant om det skulle føles nødvendig noen gang...

Oppstyret er det alle protestantene som lager. Det naturligste hadde vært å si javel, da gjør vi det sånn som det er lagt opp på dokror online, eller bare overse det og fortsette som før. Jada dette forumet er et ordentlig nært- og koseforum for de innvidde. Og det er vel og bra. Med i realiteten er det ikke et privat forum for adoptivsøkere/foreldre. Det er et forum for alle DOL´s brukere. Alle skal føle seg velkommen hit. Men hvorfor lage noen store problemer? Hvorfor ikke sende helt private meldinger på "forum for meldinger" ,sånn som det er ment. Adopsjon er riktignok en spesiell måte å få barn på, men behøver vi å være så spesielle på andre måter av den grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldiggrisen

Hei!

Jeg vil bare si at dere overhodet ikke plager meg med disse "Private" meldingene. Jeg ser dem snarere som et tegn på at dette forumet, tydeligvis i motsetning til andre, er mer personlige.

Bare fortsett dere

Hilsen

Hva er egentlig problemet med å bruke forum for meldinger her på DOL ,hvis man skal sende private beskjeder. Det har ingen svart på. Jeg ser det absolutt ikke som noe problem, men ganske ryddig og oversiktlig faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppstyret er det alle protestantene som lager. Det naturligste hadde vært å si javel, da gjør vi det sånn som det er lagt opp på dokror online, eller bare overse det og fortsette som før. Jada dette forumet er et ordentlig nært- og koseforum for de innvidde. Og det er vel og bra. Med i realiteten er det ikke et privat forum for adoptivsøkere/foreldre. Det er et forum for alle DOL´s brukere. Alle skal føle seg velkommen hit. Men hvorfor lage noen store problemer? Hvorfor ikke sende helt private meldinger på "forum for meldinger" ,sånn som det er ment. Adopsjon er riktignok en spesiell måte å få barn på, men behøver vi å være så spesielle på andre måter av den grunn?

Eller skulle jeg si IRRITERTE? ;-)

For å være helt ærlig, så synes jeg dette var mye styr for ingenting! Innimellom har noen av oss (thaiadoptanter for eksempel) ting vi snakker om som angår spesielle saker i prosessen som egner seg bedre i mails mellom nærmere kjente enn på DOL.

Jeg har hatt problemer med å sende mails til visse adresser fra jobben min. I tillegg har jeg nettopp flyttet og fikk først i går tilbake dataforbindelsen hjemme. Jeg visste ikke om dette forumet for meldinger, men er det noe å lage så mye styr for i det store og hele? Håper diskusjonen ikke utarter seg videre. Forumet er da ment for andre ting???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...