HelgeM Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 Jeg vet dette er litt utenom tema men: Jeg har lånt et PIC Millennium Board (PCB134 REV2.0 7/99). Problemet er at all dokumentasjon mangler. Er det noen her som har? 0 Siter
citoyen Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 Du finner sikkert masse om du leter på google.. 0 Siter
HelgeM Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Skrevet 8. mai 2002 Du finner sikkert masse om du leter på google.. Det er nok mulig å finne mye rart på Google (og andre steder), men dokumentasjonen jeg trenger finner jeg ikke. Derfor spør jeg her. 0 Siter
citoyen Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 Det er nok mulig å finne mye rart på Google (og andre steder), men dokumentasjonen jeg trenger finner jeg ikke. Derfor spør jeg her. Nøyaktig hvilken informasjon er det du trenger? Tekniske spesifikasjoner? Begynnerveiledning? Troubleshooting-guide? 0 Siter
HelgeM Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Skrevet 8. mai 2002 Nøyaktig hvilken informasjon er det du trenger? Tekniske spesifikasjoner? Begynnerveiledning? Troubleshooting-guide? Alt som var i esken. Minimum skjema. (Hverken Bluebird Electronics eller Microchip har noe for nedlasting.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.