Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest punkyB

I nesa eller i brystvortene ? Jeg har gjennom strengen under penishodet, der pleier jeg henge mobiltelefonen når jeg er på nudiststranda.

Dæven - var det deg jeg så på Huk 13. juli i fjor da ?

Jeg hadde to heineken hengende i ringene gjennom brystvortene. Husker du meg ?

Ulv I Faarikaal

Dæven - var det deg jeg så på Huk 13. juli i fjor da ?

Jeg hadde to heineken hengende i ringene gjennom brystvortene. Husker du meg ?

nei, jeg var han som også hadde ring gjennom øyelokket festet med kjetting og strekkfisk til den i navnen og en rotte på skulderen som het Jesus !

Ulv I Faarikaal

God formiddag heter det !! Jeg sitter på jobb og dingler jeg - er blitt kastet ut hjemmefra . Hva er din unnskyldning?

Jeg var litt deppa, og da trakasserer jeg noen her på DOL, eller dikter opp et nick og erter på meg noen. Nå sitter jeg i min stripete morgenkåpe uten noe under og lurer på om jeg skal hente avisen, helt til jeg husker at det ikke kommer noen avis i dag, og lurer på hav f... jeg skal finne på i dag, siden de jeg liker å trakassere i RL er på vestlandet i konfirmasjon.

Gjest punkyB

Jeg var litt deppa, og da trakasserer jeg noen her på DOL, eller dikter opp et nick og erter på meg noen. Nå sitter jeg i min stripete morgenkåpe uten noe under og lurer på om jeg skal hente avisen, helt til jeg husker at det ikke kommer noen avis i dag, og lurer på hav f... jeg skal finne på i dag, siden de jeg liker å trakassere i RL er på vestlandet i konfirmasjon.

Det kan hjelpe det ofte å være ekle mot noan andre når man er deppa selv.

MEN bare ikke la det gå utover meg !!! hehe

Dessuten er jeg i veldig godt humør så du kan få litt av meg. Er det noe du vil snakke om ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...