Paranoia Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Heisann... lenge sia jeg har skrivi noe her nå, gitt. Har vært hos ho psyk.sjukepleiern et par ganger nå. For det første liker jeg henne ikke no særlig, hun eier ikke sans for humor og ironi, og jeg føler at det er bortkasta å betale 200kr for å snakke med en psyk.sykepleier, når helsesøstra på skolen er det, og jeg kan snakke med ho gratis... Jeg ville enkli ikke fortelle det til ho psyk-dama selv, at jeg ville bytte, men hun fikk halt det ut av meg tilslutt... Men nå kaller hun meg fortsatt inn til timer, og vil jeg skal snakke med henne et par ganger til..! kan hun gjøre det? når jeg har sagt jeg vil bytte, helst til en mannlig psyk.. Hun vil da også ha meg til å snakke om hvorofr jeg vil ha mannlig psyk, noe jeg ikke er sikker på, og jeg har ingen interesse av å snakke med henne mer..! Hva skal jeg gjøre?? har time der på mandag, er dårlig nå så vet ikke om jeg kommer meg dit heller, men skal jeg møte opp?? Er så lei av at alt går galt!! Fikk faen meg no virus dritt nå og, midt i russetida, som ikke forsvinner på et par uker... Humøret er på topp!! : / 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52785-hvordan-bli-kvitt-psyk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftmffm Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hvis du ikke har lyst til å gå til hun psykepleieren så kan du jo ringe i morgen og avbestille timen på mandag. Håper du får en ny å prate med. Tror virkelig at det kan hjelpe deg. Men det nytter ikke å prate med noen man føler man ikke kommer overens med. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52785-hvordan-bli-kvitt-psyk/#findComment-211700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 ; ).. tok litt tid før jeg likte psyken min.. syntes h*n var så tafatt og kjedelig i begynnelsen.. hehe.. nå synes jeg h*n er ok, står på for meg iallefall, og jeg får time 2x i uka. men egentlig kommer jeg bedre overens meg snille-legen, så jeg lurer fremdeles på om jeg skal prate mer med han, han har sagt det helt i orden, han vil gjerne hjelpe så godt han kan.. Kanskje du bør gi henne et par timer til.. tror de fleste er litt tørre og kjedelige de første timene. da viser du i det minste at du VIL, så om du vil kvitte deg med henne senere, får du kanskje bytta litt raskere..? du kan jo fortsatt gå til helsesøster om du vil? står til ellers, bortsett fra at humøret er på topp..? ( bare surr med det opplegget jeg har, så jeg er skikkelig grinete for tida.. vært lagt inn.., og skal legges inn igjen om noen dager. .) klems 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52785-hvordan-bli-kvitt-psyk/#findComment-212239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paranoia Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 ; ).. tok litt tid før jeg likte psyken min.. syntes h*n var så tafatt og kjedelig i begynnelsen.. hehe.. nå synes jeg h*n er ok, står på for meg iallefall, og jeg får time 2x i uka. men egentlig kommer jeg bedre overens meg snille-legen, så jeg lurer fremdeles på om jeg skal prate mer med han, han har sagt det helt i orden, han vil gjerne hjelpe så godt han kan.. Kanskje du bør gi henne et par timer til.. tror de fleste er litt tørre og kjedelige de første timene. da viser du i det minste at du VIL, så om du vil kvitte deg med henne senere, får du kanskje bytta litt raskere..? du kan jo fortsatt gå til helsesøster om du vil? står til ellers, bortsett fra at humøret er på topp..? ( bare surr med det opplegget jeg har, så jeg er skikkelig grinete for tida.. vært lagt inn.., og skal legges inn igjen om noen dager. .) klems Går veldig opp og ned. Nå har jeg jo fått denna virusdritten, og fåkke i meg no særlig mat eller noenting. ORker ingenting, og det hjelper ikke akkurat på humøret, i tillegg til at to tredjedeler av russetida går med i senga... Ellers er humøret varierende, og ganske mye på tur neddover for tida. Håper du snart får det bedre, og at det hjelper deg å være lagt inn. Da er det væffal noen som passer på deg! Åssen er det enkli å være innlagt? Psyk-dama lurte på om jeg hadde tenkt på det som en mulighet når alt var som verst... sa jeg hadde ikke tid.. ;P Lykke til videre, vennen! skal tenke masse på deg, og håper på at du får det bedre snart!! *kos* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52785-hvordan-bli-kvitt-psyk/#findComment-212260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paranoia Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Hvis du ikke har lyst til å gå til hun psykepleieren så kan du jo ringe i morgen og avbestille timen på mandag. Håper du får en ny å prate med. Tror virkelig at det kan hjelpe deg. Men det nytter ikke å prate med noen man føler man ikke kommer overens med. *klem* Nei, jeg finner det helt umulig å snakke med noen jeg ikke kommer overens med.. Dessuten trenger jeg en som fatter når jeg er ironisk og når jeg spøker, for det gjør jeg visst MYE... Og da er det kjipt når psykepleiern ikke fatter det.... Jeg har jo også såpass prob med å stole på folk, og jeg stoler væffal ikke på ei jeg ikke liker no særlig. og jeg vil helst da snakke med en mann... men det ække så lett... Tusen takk for svar, anyway. *klæm* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52785-hvordan-bli-kvitt-psyk/#findComment-212270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Går veldig opp og ned. Nå har jeg jo fått denna virusdritten, og fåkke i meg no særlig mat eller noenting. ORker ingenting, og det hjelper ikke akkurat på humøret, i tillegg til at to tredjedeler av russetida går med i senga... Ellers er humøret varierende, og ganske mye på tur neddover for tida. Håper du snart får det bedre, og at det hjelper deg å være lagt inn. Da er det væffal noen som passer på deg! Åssen er det enkli å være innlagt? Psyk-dama lurte på om jeg hadde tenkt på det som en mulighet når alt var som verst... sa jeg hadde ikke tid.. ;P Lykke til videre, vennen! skal tenke masse på deg, og håper på at du får det bedre snart!! *kos* innlagt.. spørs hvor du havner.. lukket avdeling er ikke noe særlig.. selv om det ikke var så ill epå det ene stedet. På det andre stedet, fik kjeg ikke gå en meter uten at noen hoia på meg.. tror kanskje du bør tenke over det..; ) første gang jeg fikk spørsmål om det, fikk jeg helt bakoversveis.. tok meg et par mnd å tenkeover saken... tilslutt rakk jeg ikk etenke, ble lagt inn på dagen, fikk så vidt pakka ferdig.. nå skal jeg på åpen post.. blir nok litt bedre. men jeg vet ikke helt om jeg drar.. er i ferd med å feige ut. tror jeg kunne ha godt av det nå..slappe av litt, trygt, det er det.. kanskje du vil være med..? hehe.. god bedring!! mange klemmer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52785-hvordan-bli-kvitt-psyk/#findComment-212298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paranoia Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 innlagt.. spørs hvor du havner.. lukket avdeling er ikke noe særlig.. selv om det ikke var så ill epå det ene stedet. På det andre stedet, fik kjeg ikke gå en meter uten at noen hoia på meg.. tror kanskje du bør tenke over det..; ) første gang jeg fikk spørsmål om det, fikk jeg helt bakoversveis.. tok meg et par mnd å tenkeover saken... tilslutt rakk jeg ikk etenke, ble lagt inn på dagen, fikk så vidt pakka ferdig.. nå skal jeg på åpen post.. blir nok litt bedre. men jeg vet ikke helt om jeg drar.. er i ferd med å feige ut. tror jeg kunne ha godt av det nå..slappe av litt, trygt, det er det.. kanskje du vil være med..? hehe.. god bedring!! mange klemmer Blir med deg, jeg! Så slipper vi å være ensomme også.. Jeg har tenkt på innleggelse flere ganger, men tror ikke jeg er "sjuk" nok... Desuten tenker jeg på hva venner, familie, bekjente vil si... Skummelt. menmen... Overlever vel, uansett... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52785-hvordan-bli-kvitt-psyk/#findComment-212348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.