Gå til innhold

BB-snakk ;-)

Anbefalte innlegg

Hva sa egentlig Johannes da han gikk ut døra i går? Sa han det jeg syns han sa "Jeg vil bare dere skal vite at jeg har et seriøst selvtillits-problem. Jeg har alltid hatt det!" ?

Og hvorfor kunne ikke Maria latt være å nappe sine bryn på den måten. Hun ser ut som en blanding av en boxer og en bulldog, stakkars.

Espen er søt, da. Han er min favoritt. Så rørende da han fikk bilder og sånn i går :-)

Hva skjer, jeg har visst gått glipp av noe: Har VK sagt til Kristian at hun elsker ham? Når da? Var hun full? Og hva svarte han?

Tror dere også at Maria egentlig liker Kristian veldig godt? Det er i allefall svært tydlig at Kristian fremdeles trakter etter Maria. Han fisker så, syns jeg.

Mikki; han virker mildt sagt rar i hue...

Ja, hva mener dere andre der ute?

Og stemmer det at Maria og Monica har silikonpupper? Tror nok det, ja...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52842-bb-snakk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...