Gå til innhold

Sinne-mestrings grupper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest firebird

kjære aggressiv!

jeg vil gjerne tipse deg om at det finnes noe som kalles sinnemestringsprogram ved regional sikkerhets og kompetansesenter på brøset sykehus i trondheim. jeg har selv vært i behandling der og er veldig godt fornøyd med måten jeg ble mottatt på og fulgt opp. jeg sitter bak lås og slå som en følge av hissig gemytt og den gang ekstremt dårlig impulskontroll( har emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som diagnose ...men føler meg enkelte ganger mer som en sosiopat!). etter å ha deltatt i et flere ukers intensivprogram med samtaler så og si hver dag , har jeg nå god kontroll på både gemytt og impulser.

jeg vet jo ikke hvor du bor i landet , men hvis du har virkelig store problemer med aggressivitet og sinnemstring, kan du for eksempel ta kontakt med nærmeste psykiatriske sykehus - gjerne et hvor de har sikkerhetsavdeling. ellers vet jeg at politiet på de fleste større plasser/byer også har kontakt med ulike psykiatriske institusjoner hvor slik terapi finnes.

det er absolutt verdt et forsøk hvis du mener at du vil forsøke et slikt program. jeg vil bare råde deg til å være 100% ærlig ovenfor deg selv og terapeuten . vis både svake og sterke sider. og husk - det er helt greit å gråte, selv om det kan få deg til å føle deg naken og blotlagt.

jeg ønsker deg lykke til med et evetuelt sinnemestringsprogram.tøft av deg å etterlyse noe slikt - slike ting virker som de er temmelig tabubelagte fremdeles.

go for it!!!

stor,varm klem -:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...