Gjest aggressiv Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hva går slike sinnemestrings-grupper ut på?Hvordan finner jeg ut om det finnes slike i min kommune? Finnes det andre metoder å kontrollere sinne på? Hjelper f.eks tankefeltsterapi? Hører gjerne fra andre med erfaring! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52845-sinne-mestrings-grupper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firebird Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 kjære aggressiv! jeg vil gjerne tipse deg om at det finnes noe som kalles sinnemestringsprogram ved regional sikkerhets og kompetansesenter på brøset sykehus i trondheim. jeg har selv vært i behandling der og er veldig godt fornøyd med måten jeg ble mottatt på og fulgt opp. jeg sitter bak lås og slå som en følge av hissig gemytt og den gang ekstremt dårlig impulskontroll( har emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som diagnose ...men føler meg enkelte ganger mer som en sosiopat!). etter å ha deltatt i et flere ukers intensivprogram med samtaler så og si hver dag , har jeg nå god kontroll på både gemytt og impulser. jeg vet jo ikke hvor du bor i landet , men hvis du har virkelig store problemer med aggressivitet og sinnemstring, kan du for eksempel ta kontakt med nærmeste psykiatriske sykehus - gjerne et hvor de har sikkerhetsavdeling. ellers vet jeg at politiet på de fleste større plasser/byer også har kontakt med ulike psykiatriske institusjoner hvor slik terapi finnes. det er absolutt verdt et forsøk hvis du mener at du vil forsøke et slikt program. jeg vil bare råde deg til å være 100% ærlig ovenfor deg selv og terapeuten . vis både svake og sterke sider. og husk - det er helt greit å gråte, selv om det kan få deg til å føle deg naken og blotlagt. jeg ønsker deg lykke til med et evetuelt sinnemestringsprogram.tøft av deg å etterlyse noe slikt - slike ting virker som de er temmelig tabubelagte fremdeles. go for it!!! stor,varm klem - 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52845-sinne-mestrings-grupper/#findComment-212810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.