Gå til innhold

Dårlig selvtillit-ønsker svar fra psykologen

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år som sliter med meget dårlig selvtillit. Jeg klarer ikke og tvinge

meg selv til å førsøke de rådene som har blitt gitt meg av personer som har vært gjennom det

samme.

Selv om folk sier til meg at jeg er pen, snill og smart tror jeg ikke en døyt på dem. Samme

hva de sier så rister jeg bare på hodet. Når kjæresten min gir meg kompilmenter blir jeg

deppa.

Jeg vet at dette her ikke er normalt, og jeg vil gjerne prøve og gjøre noe med det. Men jeg

klarer altså ikke å tvinge meg selv til å prøve.

Hva bør jeg gjøre?

Fortsetter under...

Gjest nattsvart

Har ikke du nettopp fått svar på spørsmålet ditt for noen dager siden da, både fra psykiateren og andre ? Hvis du ikke klarer å følge noen av rådene du har fått, så nytter det vel ikke om noen klarer å trylle fram noen flere råd. Hva er det egentlig du vil ? Gå til fastlegen din å få henvisning til psykolog eller psykiater. Men husk selv de kan ikke trylle - du er nødt til å gjøre noe selv for å jobbe deg ut av problemene dine. Og gjør det fort ! Sjalusi er nedbrytende for dere begge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...