Gå til innhold

Hvem kan jeg kontakt ?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

For mange år siden ble jeg seksuelt misbrukt, jeg er nå voksen, dengang var jeg et barn.

Aldri har jeg nevnt dette for noen.

Han er i min familie, en alle forguder.

Nå viser det seg at jeg ikke var den eneste....

Har fått kontakt med to andre i familien, det har tatt meg lang tid å f ortelle dem det.De opplevde det samme.

Nå er det slik at vi vet at han fortsatt har kontakt med barn i familien.Vi vet jo ikke om han er slik ennå,men vi vil advare...

Hvem kan vi kontakte for å f å litt veiledning på hvordan vi skal gå fram ?Jeg ser formeg at jeg misterkontakt med hele min familie når dette kommer fram, det er så vondt og jeg klarer ikke dette alene.........

Har aldri hatt angst tidligere, vet ikke om det er deet jeg har nå. Jeg har vansker med å puste, det er noe som klemmer på brystet.

Jeg er sliten og gråter mye.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52964-hvem-kan-jeg-kontakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...