Gå til innhold

Rapportering av bivirkninger

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Dette vil jeg gjerne ha svar på.

Det blir ofte svart når noen spør om det og det er en bivirkning ved den og den pillen:

dette er ikke registrert som bivirkning.

Hva skal så til for at en bivirkning skal bli registrert?

Så godt som alle jeg snakker med som har gått på SSRI har gått opp i vekt, men de fleste leger nekter for at dette er tilfelle, fordi det ikke er en rapportert bivirkning.

Jeg har ofte nevnt ting som jeg mener har vært bivirkning ved mitt bruk av SSRI. Tror ikke legen var spesielt interessert i det hele tatt. Er flere leger slik, så blir det jo aldri rapportert noe!

Skjønner du problemstillingen ???

Må til slutt si at alle mine "påståtte" bivirknigner forsvant da jeg sluttet med pillene. Utenom vektøkningen da, den sliter jeg fortsatt med. Men dette er legen heller ikke interessert i å låne øre til.

Så denne bivirkningsrapporteringa kan umulig være til å stole på?

Håper du har noen gode argumenter som kan berolige meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52972-rapportering-av-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...