Gjest firebird Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 vil bare si til dere alle der ute; jeg er så glad for at jeg lever !!!! framtiden ser utrolig nok veldig lys ut. dette hadde jeg nok aldri kommet til å tro på for bare 2 år siden. da gikk jeg i skytteltrafikk mellom psykehuset , regionsykehuset( har gjort omtrent 60 selvmordsforsøk med hovedsaklig tabletter) og hjemmet mitt. i løpet av 2 år har det skjedd utrolig mye positivt. jeg kan ikke riktig forstå at ting tross alt har gått så bra som det de har. det er nesten som man kan bli religiøs av mindre - hehe..noe jeg ikke er... psykiateren min mener at jeg ikke lenger oppfyller alle kriteriene til emosjonell ustabil personlighets forstyrrelse!!! jeg ante ikke at man kunne bli*frisk* av den noen gang. for første gang på lenge er jeg vanvittig og oppover ørene forelsket i en mann. og jeg som trodde at jeg ikke kunne ha så sterke følelser for noen mann igjen. faktisk hadde jeg slått meg til ro med at jeg nok var ødelagt når det gjaldt akkurat det. så feil kan man tydeligvis ta.kanskje ligger det likevel noe i dette sitatet; å leve , det er å elske. jeg vil si til alle dere der ute som sliter ; gi aldri opp samme hvor jævlig og tungt livet føles. det nytter å slåss mot psykdommen , selv om det kan ta lang tid og dere vil oppleve mange nedturer før ting og tang løsner. livet er verdt å kjempe for! stoor god, varm knuseklem til dere alle positive vibber fra firebird :-) (jeg lurer likevel på noen ganger om ikke psykdommen skal slå til igjen...jeg håper den holder seg langt, langt unna resten av livet mitt - nå er det min tur til å leve) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53020-%C3%A5-leve-det-er-%C3%A5-elske/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 takk for sist vennen... ...skulle psykdommen innhente oss igjen, så vil vi aldri havne der vi var, til det er vi kommet for langt.... *klem* til deg og dragemor og de to pelsdottene og de som ellers måtte fortjene en klem fra en sliten vanilje 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53020-%C3%A5-leve-det-er-%C3%A5-elske/#findComment-213217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.